Co wywołuje plamienie w środku cyklu?

28 Sierpnia 2012

Marlena poważnie obawia się o swoje zdrowie. Spodziewa się najgorszego.

Krwawienia

Dzień dobry,

Jestem stałą czytelniczką Papilota i często znajduję tutaj ginekologiczne porady. Mam nadzieje więc, że również i mi pomożecie z pewnym problemem...

Otóż, kilka dni temu dostałam dziwnego plamienia. To nie była taka krew jak w trakcie okresu, tylko tak jakby przebarwiony na brunatno śluz. Dodatkowo czułam z lewej strony brzucha lekkie kłucie. Dolegliwości pojawiły się w 15 dniu cyklu i trwały około 3 dni.

Dodam, że nigdy wcześniej nie miałam takich dziwnych objawów, a jedyne na co mogę się uskarżać to trochę nieregularne cykle. Nie przyjmują również hormonów. Wydaje mi się także, że nie jest to owulacja, bo zrobiłam sobie w domu test owulacyjny i wyszedł negatywny.

Jestem przerażona. Przeczytałam, gdzieś, że w taki właśnie sposób może objawiać się nowotwór. Czy rzeczywiście jest już ze mną tak źle?

Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

Marlena, 26 lat

Strony

Komentarze (46)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-10-09 22:53:32

Witam!!! Lekarz zalecił mi stosowanie preparatu o nazwie cyclodynon od pierwszego dnia cyklu przez 3 miesiące na regulacje. Moje pytanie brzmi: czy należy robić przerwy w stosowaniu tego preparatu podobnie jak to jest z tabletkami antykoncepcyjnymi czy też należy go brać nieprzerwanie bez względu na to czy wystąpi krwawienie czy też nie???

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
...
(Ocena: 5)
2013-01-23 18:58:29

witam ja mam takze ten lek i moj ginekolog powiedzial, ze podczas okresu nalezy przerwac stosowanie tego leku

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kala
(Ocena: 5)
2013-11-18 14:08:07

Cyclodynon absolutnie przyjmujemy bez zadnych przerw przez 3 miesiace

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-07 10:25:49

nie masz sie co martwic ja tez mam takie plamienia to jest nic powaznego bylam u lekarza i kazda kobieta to przechodzi w szczegolnosci maja to kobiety ktore zyja w stresie. poradze ci pij rumianek i rob se oklady zniego wiesz gdzie napewno ci pomoze

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-04 22:02:59

a u mnie zaczynalo sie od takich plamien przez moze 8 cykli [dzieciak, nie chcialam isc do gina] a kolejne trzy miesiace non stop krwawienia; wynik endometrioza

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-31 00:27:24

nie wierzę! do papilotek zamiast do lekarza?? czy Wy się dziewczyny dobrze czujecie czy to prowokacja?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-30 16:12:54

Witajcie Papilotki, mam pytanie związane z pigułkami antykoncepcyjnymi. Biorę je od kilku miesięcy, jednak czasami nadal gdy kochamy się z chłopakiem używamy dodatkowo prezerwatyw - na wszelki wypadek. Jednak zawsze gdy kochamy się bez gumek on nie kończy we mnie - rozmawiałam z ginekologiem, wiem że prawidłowo biorę tabletki i nie mam czym się martwić, jednak zostaje we mnie jakiś irracjonalny strach przed ciążą. Co Wy o tym sądzicie? Żeby facet nie wychodził wcześniej? Jest się czego bać, może któraś z Was jest w podobnej sytuacji? Pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-30 22:26:31

tez biore tabletki a nic sie nie boje... sa one po to aby zabezpieczac a nie zeby jeszcze dodatkowo to robic. mnie jeszcze nie zawodly, choc nie zawsze biore o tej samej godz ( nieraz pare godz pozniej) pare razy zdazylo mi sie nawet zapomniec ale tylko wtedy kiedys nie kochalam sie z chlopakiem np jakos w tygodniu. nie boj sie zajscia w ciaze, wiesz jak to jest gluie uczucie dla chlopaka wychodzenie przed...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-29 22:15:29

Też tak miałam i nie pisałam na żadnym portalu tylko zaraz poszłam do ginekologa bo chyba ważniejsze jest moje zdrowie niż to co napiszą inni:/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-29 19:18:46

Nie martw się dziewczyno i idz do ginekologa. Ja tez tak mam i u mnie to jest powodem zaburzen hormonalnych i przerostu endometrium, tez sie obawialam najgorszego ale bylam z tym u kilku ginekologow i wszystko w badaniach wychodzi w porzadku. Kazdy mowi mi ze takie problemy najlepiej leczy cięża ale nie moge jeszcze w nią zajść bo ślub dopiero za rok. A i tez mam 26 lat.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-29 15:58:40

Ja mialam podobnie, tylko u mnie cykle trwaly nawet 40 dni, a takie plamienie nawet tydzien. Bylam u ginekologa i stwierdzil ze to niedobor progesteronu i ze jak kiedys bede chciala zajsc w ciaze to bez lekow sie nie obejdzie. A tu proszę, w ciaze zaszlam bez niczyjej pomocy (jedynie przy pomocy mojego męża :P), w ciazy nie bralam zadnych hormonow i 4 miesiace temu urodzilam zdrową córke. Tak ze nie wierzcie nigdy do konca lekarzom.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-29 12:19:21

tez tak mialam i sie okazalo ze mam zapalenie pochwy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-29 08:29:19

a mi pani ginekolog powiedziala ze to owulacja i mam szczescie ze moge poznac kiedy mam dni plodne:) faktycznie taki sluz i bol brzucha pojawia sie u mnie okolo 10-12 dnia cyklu, nie ma sie czym martwic jesli to trwa dzien ale jesli dluzej to lepiej isc do lekarza

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz