Proste ćwiczenia na smukłe uda

07 Marca 2009

Nie musisz spędzać godzin w fitness clubie, aby mieć smukłe uda. Wystarczy, że wykorzystasz wskazówki naszego zaprzyjaźnionego trenera i będziesz regularnie ćwiczyć w domu.

Proste ćwiczenia na smukłe uda

Nie musisz spędzać godzin w fitness clubie, aby mieć smukłe uda. Wystarczy, że wykorzystasz wskazówki naszego zaprzyjaźnionego trenera i będziesz regularnie ćwiczyć w domu.

Ćwiczenie 1. Wykroki

Stań swobodnie w przestronnym pomieszczeniu i wykonaj duży krok prawą nogą, zginając przy tym lewe kolano tuż nad powierzchnią podłogi. Zrób 20 powtórzeń i wykonaj to samo ćwiczenie na drugą stronę.

Ćwiczenie 2. Przysiady z piłką

Umieść piłkę między plecami a ścianą i w takiej pozycji rób przysiady, wykonując 30 powtórzeń w minimum 4 seriach.

Ćwiczenie 3. Unoszenie nóg w leżeniu na boku

Połóż się na lewym boku, lewą rękę wyciągnij prostopadle w stosunku do tułowia, a prawą połóż swobodnie przed sobą. Unieś prawą nogę jak najwyżej w górę, a następnie - jak najdalej do przodu. Zrób 15 powtórzeń i wykonaj to samo ćwiczenie, układając się na prawym boku.

Ćwiczenie 4. Przysiady przy krześle

Stojąc tyłem do krzesła, stopy ustaw równolegle, na szerokość bioder. Ręce ugnij w łokciach, wciągnij brzuch, opuść barki i ściągnij łopatki. Twoje stopy powinny przylegać do podłogi. Pamiętaj, że ciężar całego ciała musi być oparty na piętach.

Przy wydechu wykonaj przysiad w dół, tak jakbyś próbowała usiąść na krześle. Klatkę piersiową pochyl lekko do przodu, a biodra odchyl w tył. Plecy proste i, co ważne, nie wychylaj kolan do przodu (nie dalej niż końce palców u stóp). Nie siadaj na krześle – przy wdechu powróć do pozycji początkowej i jednocześnie naprężaj mięśnie pośladków.

Ćwiczenie 5. Wymachy nóg przy krześle

Stań prosto, przodem do krzesła i chwyć za jego oparcie. Teraz podnieś wyprostowaną lewą nogę na wysokość 20 cm, odchyl ją do tyłu, potrzymaj tak chwilę i powoli opuść. Wykonaj 25 powtórzeń i zrób to samo ćwiczenie na drugą nogę.

Pamiętaj! Wysmuklający trening będzie skuteczniejszy, jeśli poprzedzisz go 10-minutową rozgrzewką (np. szybki marsz, bieg w miejscu, pajacyki, podskoki, wymachy rąk i nóg). Oprócz tego, bardzo ważne, abyś wszystkie ruchy wykonywała dokładnie i bez pośpiechu, powoli oddychając. Tylko systematyczne, intensywne ćwiczenia (3 - 4 razy w tygodniu po 30 minut) przyniosą oczekiwane rezultaty.

Zobacz także:

Pilates w zaciszu własnego domu

Odchudzający trening na skakance

Nadia Tyszkiewicz

Strony

Komentarze (108)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-31 18:41:16

re: Proste ćwiczenia na smukłe uda

Powie mi ktoś po jakim czasie są pewne efekty ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
hgf
(Ocena: 5)
2013-05-24 21:41:32

re: Proste ćwiczenia na smukłe uda

hh

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-04-28 07:25:08

re: Proste ćwiczenia na smukłe uda

Po jakim czasie będzie wiać efekty?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-09 18:16:10

re: Proste ćwiczenia na smukłe uda

zgadzam sie! są doskonałe:) pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-09 18:15:22

re: Proste ćwiczenia na smukłe uda

te cwiczenia są swiertne ! naprawde pommagają !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-01 17:12:23

Tutaj wpisz treść komentarza do Proste ćwiczenia na smukłe uda...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-29 12:18:15

Dziewczyny, zalecam kompleksowe modelowanie ud, czyli: grupa przednia, tylna z pośladkiem, oraz boki - przywodziciele i odwodziciele. Wszystko poprzedzone rozgrzewką. Skuteczne są zestawy Pilatesa, proponuję jednak zajęcia grupowe bo samemu trudno o mobilizację. I pamiętajcie, kończymy ćwiczenia nie wtedy, kiedy jesteśmy zmęczeni, lecz kiedy mamy już dość. Rafał, instr. Pilates. Zapraszam na zajęcia do Szczyrku! netrav@o2.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-26 11:50:02

czy po góra dwóch miesiącach będą duże rezultaty? :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-11 17:34:36

Ja mam 14 lat , moje uda nie sa grube ale tyje za bardzo, tak sobie wykonuje te ćwiczenia 2 razy w tygodniu i już przez miesiąc 3 kilo schudłam, a moje uda stały sie bardziej smukłe.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-07 21:45:55

Przydałyby się obrazki . ale i tak ćwiczenia są super :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz