Perfekcyjna figura: 8 sposobów na ćwiczenia, kiedy nie masz na nie czasu

26 Grudnia 2015

Warto spróbować!

fitness

Brak czasu to znana Tobie wymówka od ćwiczeń? Nie tylko. Większość z nas nie potrafi zmieścić w planie dnia kolejnej godziny na siłowni, basenie albo na sali treningowej. Kalendarz pęka w szwach, a my… rezygnujemy z dobrego samopoczucia, odkładając treningi na „wieczne nigdy”.

Może jednak warto spróbować? Niemal dla każdego znajdzie się sposób na utrzymanie formy. Healthy Food Park przedstawia wybór sposobów na zwiększenie aktywności wtedy, kiedy wydaje nam się, że nie ma na to czasu.

Szybkie siłownie

Dynamicznie rozwijającym się trendem są tak zwane szybkie siłownie. Ćwiczenia zajmują jedynie 36 minut i są tak rozplanowane, aby każdą minutę treningu maksymalnie wykorzystać. Z tego powodu każda aktywność i każde urządzenie, na którym przychodzi nam ćwiczyć są rozpisane w najdrobniejszym szczególe. Dzięki temu poprawa kondycji oraz sylwetki wymaga mniej wizyt na siłowni. Trenerzy zalecają odbyć taki trening raz na pięć dni.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (4)
ocena
3/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 1)
2015-12-26 20:21:37

re: Perfekcyjna figura: 8 sposobów na ćwiczenia, kiedy nie masz na nie czasu

Tak naprawdę bez diety tylko ćwicząc nie schudnie się, bo dieta jest podstawą. Każdy mądrzejszy dietetyk, czy trener personalny, to powie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-12-26 13:08:53

re: Perfekcyjna figura: 8 sposobów na ćwiczenia, kiedy nie masz na nie czasu

jestem ciekawa ile osób w naszym kraju ma godzinną przerwę obiadową

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
(Ocena: 5)
2015-12-26 11:39:24

re: Perfekcyjna figura: 8 sposobów na ćwiczenia, kiedy nie masz na nie czasu

Ze swojej strony polecam trening obwodowy ;) spędzam na siłowni 30-40min 3-4x w tygodniu, a ćwiczenia, które wybrałam angażują wszystkie partie ciała. Trening szybki i efektywny :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1