Odchudzające sporty na wakacje

04 Sierpnia 2010

Dzisiaj nie będziemy cię namawiać do diet. Wakacje to najlepszy moment na uprawianie sportów!

Odchudzające sporty na wakacje

Jak schudnąć? To nie takie proste… Na szczęście trudne bywają jedynie początki! Przede wszystkim warto pamiętać, że odchudzanie to nie tylko dieta! Jeśli w twoim życiu brakuje aktywności fizycznej, limity na spożywane kalorie mogą nie zapewnić pożądanego sukcesu. Jednak zanim zaczniesz biegać lub kupisz karnet na siłownię upewnij się, czy wybrany sport nie zniechęci cię do podejmowania wysiłk... 

Karnet w klubie fitness

W dziedzinie odchudzania, wzmocnienia ciała i poprawy kondycji, fitness nie ma sobie równych! Układy choreograficzne, ciągły ruch, serie ćwiczeń wzmacniających, praca ze stepem, hantlami i sztangą w połączeniu z opieką instruktora to gwarancja zrzucenia kilku kilogramów oraz wzmocnienia mięśni, odpowiadających za prawidłową postawę. Brzmi przerażająco? Zacznij od spokojnych zajęć, ubogich w układy choreograficzne. Po przełamaniu lęku, koniecznie przerzuć się na klasyczny aerobik! Obecność na sali obowiązkowa minimum 2 razy w tygodniu! Uwaga! Fitness nie jest dla ciebie, jeśli nie lubisz rutyny i pracy w grupie. 

Praca z ciężarami, czyli miejsce na siłowni

Siłownia to miejsce, w którym przede wszystkim możesz popracować nad mięśniami i odpowiednią postawą. Dzięki systematycznym treningom zrzucić zbędne kilogramy, a przy okazji ładnie wymodelujesz sylwetkę. Do osiągnięcia sukcesu niezbędna będzie jednak systematyczność, wytrwałość oraz pomoc instruktora, który nauczy cię jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia. Jeśli nie lubisz monotonii, siłownia szybko ci się znudzi. Nie stanowi to jednak problemu, bo to dobry start przed uprawianiem innych sportów. Siłownia może stanowić też dodatek do innej dyscypliny sportowej.

Na upały? Basen!

Lato to idealny czas na kupno karnetu na basen! Pływanie jest bezpiecznym, bezkontuzyjnym sportem, dzięki któremu połączysz przyjemne z pożytecznym. Niezależnie od stylu i umiejętności pływackich, w kontakcie z oporem wody, twoje mięśnie będą musiały pracować ze zdwojoną siłą, a to wiąże się ze spalaniem tkanki tłuszczowej. Na początku nie porywaj się na przepłynięcie kilku długości basenu bez odpoczynku. Po krótkim dystansie twoja zaniedbana kondycja da się we znaki! Nie zrażaj się. Po każdej kolejnej wizycie na torze pływackim zauważysz postępy. To doskonała motywacja! Jeśli jednak masz problem z oceną własnego ciała, krępuje cię noszenie kostiumu kąpielowego lub przeraża cię myśl o bakteriach obecnych w miejskich pływalniach, pod żadnym pozorem nie wybieraj się na tam. Zamiast błogiego odprężenia poczujesz falę napływającego stresu...

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (28)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-02-29 14:38:35

Huba Buba śmierć za jutra - Jeżeli to przeczytałeś twoja matka jutro zginie chyba że wkleisz to do 5 innyc-ja wpisuję bo się boję

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-09 09:10:21

Każda aktywności fizyczność jest dobra i dobrze jest na stałe włączyć regularne ćwiczenia. Jeśli chodzi o dietę to te wszystkie uniwersalne programy mnie nie przekonują. Wydaje mi się, że czasami na własną ręką można bardziej zaszkodzić sobie niż pomóc stracić zbędne kilogramy. Ostatnio czytałam na vimed.pl o tej diecie metaboliczne, gdzie jedzenie dobierane jest na podstawie kodu metabolicznego, ciekawe rozwiązanie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-10 19:28:02

mam troche problemy z brzuszkiem,ale próbuje schudnąć.jeżdże rowerem i biegam;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-07 21:03:20

allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10388924 fajne i tanie ciuszki!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-06 10:52:57

A ja jeżdze rowerem i co wieczór spaceruję średni 4 km ...:) polecam uprawianie sportów Fajny sposób na spedzanie wolnego czasu zwłaszcza jeżeli towarzyszą nam osoby które kochamy...:) Pozdrawiam cieplutko:*

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 22:48:09

ja narzekam na brzuch uda u posladki, mam figurę gruszki, od żeber w gore widać po mnie kosci, chociaz biust nie jest aż tak niewidoczny hehe, codziennie staram sie jesc wiecej posiłkow ale w mniejszych porcjach, ale wiem ze dieta mi podawana sama mi tu nie pomoze, cwicze codziennie ok., 30 minut nie są to jakies mega wyczerpujace cwiczenia zazwyczaj to brzuszki sklony wachadelka i inne napinanie mięśni, na rower chodze ok.1 raz w tygoniu czasem jest brak pogody a czasem brak chęci po prostu, do tego balsam modelujący raz dziennie, powoli ale qwidać efekty ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-05 01:38:23

Weidera polecam albo aeroby. I zakup bądź wypożycz książkę NIE POTRAFIĘ SCHUDNĄĆ PIERRE DUNKAN.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-05 11:40:42

a tojakas reklama ? ;d

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 22:02:54

rolki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 it

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 21:29:37

najlepsze na odchudzanie jest chlanie! w tydzien schudłam 3 kilo :D:D:D mówie wam na kacu jeść się nie chce w ogole ;p a jeśli nie jesz jak pijesz to kolejne kalorie znikają ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 21:58:03

alkohol jest okropnie kaloryczny, to właśnie od niego się tyje ;) i brawo, nie dostarczasz organizmowi żadnych wartości odżywczych!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 14:01:22

przez dwa tygodnie to chyba żart, może sterydy brałaś albo siedziałas w basenie 24 na dobe, musisz napisac jak to zrobiłaś, w 2tygodnie taki przyrost mięśni

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 18:54:04

pewnie brała sterydy, bo ja chodze na basen od 8 roku zycia i jakos nie wyglądam jak kafar.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-04 13:49:31

każdy sport odchudza

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz