Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

07 Marca 2013

Pracujesz, studiujesz, jesteś mamą? Podpowiemy, ci jak wygospodarować czas na ćwiczenia.

Trening

Brak czasu, to oprócz niewystarczającej motywacji i determinacji, główny winowajca, przez którego tak wiele kobiet rezygnuje z treningów – albo w ogóle ich nie podejmuje. Wiele z nas zawsze znajdzie wymówkę, aby zostać w domu, faktem jest jednak, że brak czasu to poważny problem współczesnych kobiet. Jesteśmy zapracowane, bierzemy na siebie masę obowiązków, prowadzimy szalone tempo życia. Jeśli martwi cię, że w tym pędzie na trening nie ma już ani chwili, sprawdź, jak to zmienić.

Wstawaj wcześniej

Wiele osób skarży się, że doba jest za krótka, bo zawsze na coś zabraknie czasu. Ale to może się zmienić – po prostu zacznij wstawać wcześniej. Wśród sportowców nie brakuje tych, którzy wstają o 5 albo 6 i biegają albo rozpoczynają trening. Coraz częściej robią to też inni. „Nauczyłam się wstawać przed szóstą. Biegam przez godzinę. Do pracy chodzę na dziewiątą i mam czas na wszystko. Naprawdę warto wstawać wcześniej, bo można wtedy zrobić tyle rzeczy. A kiedyś byłam strasznym śpiochem” – wyznaje Natalia. Przestawianie się na wcześniejszą pobudkę powinno odbywać się małymi krokami. Najpierw nastaw budzik kwadrans do tyłu, potem pół godziny itp. Pozwól organizmowi przyzwyczaić się do zmian.

Wskazówka: najefektywniejszy jest poranny jogging, który da ci energetycznego kopa i satysfakcję z dobrze zaczętego dnia. Jeśli masz problemy z porannym wstawaniem, pomyśl o zwierzaku, z którym będziesz musiała wychodzić skoro świt.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (51)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-13 19:55:36

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Tak, wstaję o godzinie 5.20. do szkoły. I jestem padnięta już pod koniec tygodnia. Jeżeli miała bym wstawac o 4.00 spałabym zaledwie 5 h. Wątpię żeby intensywne ćwiczenia były zdrowe dla organizmu śpiącego po 5 h.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-08 22:21:14

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Tak, wstaje do szkoły 4x w tygodniu o 5.15, wstanę 1h wcześniej nie ma co, 4 godzina to wcale nie tak wcześnie -,-

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 23:31:56

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Moim problemem są dosyć wąskie biodra z takim wgłębieniem jakby od noszenia obcisłych majtek co cholernie psuje sylwetkę. Jakimi ćwiczeniami można się tego pozbyć i rozbudować biodra żeby były trochę szersze i krąglejsze?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-08 10:38:22

nie bardzo chyba da sie to zrobic ja tez mam waskie biodra i chcialabym miec szersze, kiedy bylam w ciazy to troche sie poszerzyly od dzwigania brzucha ale porodu nie bylo bo mialam cc, po okolo 2 miesiacasch biodra niestety wrocily do normy:/ cwicze duzo ale nie bardzo ma to wplyw na szerokosc bioder, moze rozciaganie /szpagaty/cwiczenia wewnetrznej czesci ud pomoga?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 20:12:35

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

niezły artykuł, mi się podoba ;) nawet mnie troche zmobilizował

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 14:24:24

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Nie ma to jak promowanie egocentryzmu... "Nie zmieniaj swoich planów pod wpływem prośby bliskiej osoby. Ona może zaczekać do jutra, a ty dzisiaj idź na trening." Po co na przykład poświęcac czas przyjaciółce, która ma problem albo po prostu zły dzień? Ona poczeka, ja muszę miec ciało w świetnej kondycji. Chore. Żeby to było tylko to jedno zdanie w jednym artykule... Wszędzie wokół można zauważyc tendencję do ogłaszania czystego egoizmu "znalezieniem w końcu chwili dla siebie samej/(samego)". Aż smutno mi się robi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 14:35:40

nie no jasne, po co mieć chwile dla siebie i zadbać o siebie, jak można siebie zaniedbać kosztem ofiarowywania się innym

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 15:16:48

Przyjaciółka nie codziennie ma problem czy zły dzień,w artykule wydaje mi sie ze mieli na myśli rzeczy które mogą poczekać,a takich jest chyba zwykle wiecej niz problemów...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:55:19

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

ja mam taki problem: nie chce schudnac , bo bym wygladala jak szkielet. kiedys bylam szczuplejsza i no nawet mniej atrakcyjna. teraz jest dobrze, bo przytylam i wygladam dosyc dobrze, ale nienawidze tego jak moje cialo wyglada. rozstepy- mam krem na rozstepy smaruje dwa razy dziennie i mysle, ze pomoze mam z aa moze polecacie jakis dobry inny? gorzej jednak jest z cellulitem i wiecie takim galaretowatym cialem. nie chce biegac zeby nie schudnac. jak cwiczyc zeby nie zrzucic masy ciala, a zeby ujedrnic cialo? balsam ujedrniajacy guzik dal zreszta teraz musze sie smarowac tym na rozstepy, a ewentualnie potem ujedrniajacym. kto pomoze? moze jakies zabiegi? prosze o pomoc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 13:52:26

może ćwicz, ale jedz odpowiednio więcej, żeby nie przytyć

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 19:45:20

Polecam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej, jej filmiki znajdziesz na youtubie. Jeżeli chcesz tylko ujędrnić i wysmuklić ciało to rób tzw. skalpel. Unikaj biegania i ćwiczeń cardio, które powodują właśnie spalanie tkanki tłuszczowej :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 23:27:23

Ćwiczenia na rzeźbę a nie chudnięcie i tyle. Cellulit to przede wszystkim wynik złej diety. Ćwiczenia i kremy nie pomogą jak nie zaczniesz od zdrowego odżywiania, mniej cukru, dużo wody...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-09 11:12:24

może jakieś tabletki? reklamują te na pozbycie się nadmiaru wody z organizmu (to chyba główna przyczyna cellulitu) ja sama nigdy tego nie próbowałam, żadna z moich znajomych też nie, więc nie wiem czy jest to skuteczne. :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nat
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:52:49

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

A ja od ponad roku ( z ok. 3miesięczną przerwą, podczas której byłam chora ) chodzę na basen tak często tak się da ( w ferie, wakacje codziennie, czasem co 2 dzień) , w trakcie roku akademickiego 2 razy w tyg + do tego siłownia i sauna i nic nie chudnę ;p Mało tego, mam wrażenie, że przytyłam jeszcze bardziej, jak siedzę to nie mogę się patrzeć na swój brzuch... A wszystko zaczęło się odkąd rzuciłam palenie, wtedy jadłam baaardzo dużo, na imprezach zamiast papierosów chipsy, ale i tak byłam zdania, że lepsze to niż palenie... Ale w sumie się tym nie przejmuję, dzięki ćwiczeniom jestem chociaż zadowolona i usatysfakcjonowana, mam ciut lepszą kondycję no i basen pomaga mi na bóle kręgosłupa ( mam skoliozę III stopnia) :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 16:26:07

duzo cwiczysz i zwiekszasz mase.przez to masz silniejsze miesnie,dlatego wydaje ci sie,ze nie chudniesz.wiem po sobie ;p waze 65kg,a wygladam na 50 ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 19:11:03

ja od listopada ćwiczę przynajmniej 3x w tyg na siłowni i też cały czas utrzymuję wagę bo zamieniam tłuszcz na mięśnie i jestem zadowolona :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 23:30:55

mięśnie ważą :) przy niezmienionej diecie, a codziennej siłowni "przytyłam" 5kg :) bez obaw!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:14:32

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Chcę od jutra, od samego rana rozpocząć nowe życie:). Chodzę po internecie i szukam i szukam no i wyszukałam,a le mam kilka pytań. Powiedzcie mi proszę, co lepsze jest na pośladki stepper, czy może przysiady? Przysiady strasznie mnie męczą i nudzą, na stepperze potrafię nawet 2 godziny ćwiczyć. Niestety studia rozpoczynam o 8 przez co o 6:30 muszę wyjść z domu, no a kończę o 17:30, czyli jestem ok 19 w domu. Nie wiem czemu, al enie chudnę, jadłąm tak do 1000 kacal i codziennie godzina stepperu i 30 min na rowerze stacjonarnym, bo w ciagu tygodnia jak mam studia nie daje wiecej rady... Brak czasu. W weekendy nie raz ćwiczyłam tak,że rano 2h stepper do tego godzina rower i wieczorem to samo. Co ze mną nie tak:( Pomożecie mi?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:29:24

Przede wszystkim musisz dobrze spac, jeść dużo białka (niekoniecznie zatrzymując się na 1000kcal bo twój organizm przejdzie w stan głodówki i będzie magazynowal to co zjadasz), pić dużo herbaty zielonej i czerwonej, dużo wody (nawilzenie to podstawa!). Jeśli chodzi o ćwiczenia bardzo ważne jest ich roznicowanie, samo cardio przyspieszy ci metabolizm, ale musisz też dodać ćwiczenia siłowe. Jeśli cwiczysz w domu poszukaj na YouTube programów treningowych. Warto jednak pomyśleć też o siłowni. Powodzenia!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ana
(Ocena: 5)
2013-03-07 15:52:40

Jesli naprawde scisle trzymasz sie tego co napisalas to moze warto sprawdzic czy hormony tarczycy masz w normie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 17:22:59

Chyba muszę się zbadać...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 11:48:10

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Odpowie mi któraś? chciałabym zrzucić z ud i tyłka:( I nie wiem co lepsze, przysiady,, czy stepper. Co mogłabym w ogole robić? Weider pomaga, wiecie może?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:05:47

Ja zrzucilam na zajęciach z ABT. Myślę że lepsze składy, ale i stepper nie zaszkodzi. Na silowniach jest dużo maszyn na uda, naprawdę efektywne :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:08:44

Chcę od jutra, od samego rana rozpocząć nowe życie:). Chodzę po internecie i szukam i szukam no i wyszukałam,a le mam kilka pytań. Powiedzcie mi proszę, co lepsze jest na pośladki stepper, czy może przysiady? Przysiady strasznie mnie męczą i nudzą, na stepperze potrafię nawet 2 godziny ćwiczyć. Niestety studia rozpoczynam o 8 przez co o 6:30 muszę wyjść z domu, no a kończę o 17:30, czyli jestem ok 19 w domu. Nie wiem czemu, al enie chudnę, jadłąm tak do 1000 kacal i codziennie godzina stepperu i 30 min na rowerze stacjonarnym, bo w ciagu tygodnia jak mam studia nie daje wiecej rady... Brak czasu. W weekendy nie raz ćwiczyłam tak,że rano 2h stepper do tego godzina rower i wieczorem to samo. Co ze mną nie tak:( Pomożecie mi?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:20:44

Polecam stronę FitNow . pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
A.
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:28:57

stepper daje mega efekty! Wiem po sobie, efekty po dwóch tygodniach już były widoczne ( ćwiczyłam ok. 20 min dziennie). Pupa oraz uda znacznie się wyszczupliły i ujędrniły, do tego spadło mi trochę z brzucha i bioder :) Tylko trzeba bardzo uważać, żeby nie zajechać kolan, bo je bardzo stepper obciąża

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 12:49:00

6weidera jest dobra i pomaga jesli jestes szczupla i masz naprawde niewiele na brzuchu.wtedy tylko wyparcowujesz miesnie.jesli masz troche wiecej zbednego tluszczu to polecam ABS II

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-07 10:49:16

re: Jak znaleźć czas na trening? Plan `MINUS 5 kg`

Załosne są te porady, nie wiem po co to w góle czytam...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz