Jak szybko poprawić kondycję?

30 Września 2012

Sprawdzone sposoby na błyskawiczny powrót do formy.

Tenis

Od jutro zaczynam dbać o kondycję! Czy Ty też powtarzasz sobie codziennie to zdanie? Niestety, tak to już jest, że największym problemem nie są ćwiczenia, a ich rozpoczęcie. Mamy przecież całą litanię wymówek.

Jak więc sprawić, aby codzienny trening stał się naszym naturalnym nawykiem? Oto krótka instrukcja, która pomoże Ci zmobilizować się do regularnych ćwiczeń i szybko poprawić kondycję.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (21)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2014-07-17 20:23:11

re: Jak szybko poprawić kondycję?

jezu wy tu mieliscie pisac jak poprawic kondycje a nie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anonim
(Ocena: 5)
2014-04-04 23:09:25

re: Jak szybko poprawić kondycję?

Hyba cię pojebało dziewczynko że piszesz takie farmazony

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
luna
(Ocena: 5)
2014-04-06 14:43:53

Chyba potrzebny ci słownik.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-26 20:27:30

mam prośbę potrzebuje polska instrukcję do Circleglide by leg magic

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 22:46:01

A ja robię 5-10 min ćwiczenia, dokładniej muszę wstać o 7.40 więc budzik mi dzwoni co 10min od 7.00, o 7.20 ćwiczę a potem idę dalej spać na 10min. W 5-10 min robię 40 wymachów zgiętą nogą, 20 wymachów nogą na bok, 10 wymachów prostą nogą do tyłu i 30 brzuszków. Już 2 tygodnie. Diety nie zmieniłam. Nie nagradzam się, bo to nie ma sensu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 22:59:45

wez mnie kobieto nie rozsmieszaj... niby po czym sie wynagradzac? naprawde sadzisz ze takie cos, nawet nie dobra rozgrzewka, sprawi ze poprawisz kondycje czy schudniesz?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 22:09:11

i co o ktorej wstajesz? o piątej czy o czwartej...?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 13:05:59

dobre rady, ja od jutra zaczynam biegać rano przed szkołą. Jestem w liceum , całe dzieciństwo byłam bardzo sprawna a on dwóch lat się lenie i stwierdziłam że nigdy więcej do tego nie dopuszczę. Zamiast się katować jeden cały dzień i się zrazić zakwasami, to postanowiłam codziennie rano biegać 20/30 min , potem prysznic,śniadanko i do szkoły :) a w zimie rozciąganie w domu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 12:56:14

Ja też jutro wracam na fitness po półtoratygodniowej przerwie :D i postanowiłam, że mimo studiów muszę sobie w końcu raz a dobrze poprawić kondycję :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 12:33:51

Kurcze, dobry artykuł, o dziwo ;D Ja tez od wczoraj zaczęłam ćwiczyć z Ewcią Chodakowską, mam plan wytrwać 2 miesiące regularnych ćwiczeń, jak będą efekty już zawsze będę ćwiczyła, serio.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 11:13:36

fajny artykuł :) akurat od jutra zaczynam dietę i dbanie o kondycję, mam nadzieję, że się uda!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 12:33:07

Od jutra to na pewno ci się nie uda. Zacznij dzisiaj od prostych rzeczy, jak zdrowszy posiłek czy wyjście na rower lub spacer. Żeby schudnąć musisz stać się bardziej aktywna NA ZAWSZE, a nie pogłodzić się i pomęczyć przez miesiąc.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 09:52:41

Nie trzeba koniecznie rano ćwiczyć. Owszem wszędzie piszą i mówią, że najlepiej rano, bo wtedy pobudza się metabolizm itp. Ale przecież nikt nie mówi, że ćwiczenia w środku dnia czy też wieczorem nic nie dadzą i są nieodpowiednie! Ja ćwiczę wtedy kiedy czuję przypływ energii i wtedy kiedy mogę ćwiczyć (mam czas).

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 16:00:24

racja niech kazdy robi co woli

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-10-01 00:18:57

Cwicząc rano spalasz zelegający na tobie tłuszcz, ćwicząc wieczorem spalasz to co tego dnia zjadłaś, więc najlepiej zamiast np. 30 minut ćwiczeń rano lub wieczorem, poćwiczyć rano 15 minut i wieczorem 15 dla lepszych efektów. (zamiast wieczorem, może być równie dobrze popołudniu)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-10-01 17:31:46

15 minut? ciekawe ani nie spalisz ani nie wyrobisz kondychy. Dpalanie tliuszczu zaczyna się po ok.30 minutach konkretnejj (!) rozgrzewki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz