7 rodzajów ćwiczeń, które można wykonać wyłącznie przy użyciu krzesła (Schudniesz bardzo szybko!)

31 Października 2016

Zadbaj o formę także w trakcie wykonywania obowiązków zawodowych.

ćwiczenia na krześle

Wiele osób prowadzi siedzący tryb życia. Najczęściej siedzimy w pracy. Spędzamy w niej przeważnie około ośmiu godzin. Oprócz tego trzeba wziąć pod uwagę czas na dojazd – w samochodzie lub środkach komunikacji miejskiej, czas spędzony przed telewizorem/komputerem i czas, kiedy jemy posiłek. Gdyby policzyć ilość godzin dziennie, podczas których siedzimy, prawdopodobnie wyszłoby 3/4 dnia.

Siedzący tryb życia ma niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. Po pierwsze w ten sposób nie spalamy kalorii, więc wszystko, co spożywamy, odkłada się pod postacią tłuszczu. Co jeszcze nam grozi? Specjaliści wspominają o cukrzycy typu 2, żylakach, hemoroidach, nadciśnieniu, problemach z układem krążenia, a nawet o zwiększonym ryzyku wystąpienia niektórych nowotworów. Także kręgosłup ucierpi. Dlatego im szybciej zadbamy, aby przyswoić sobie inne, zdrowsze nawyki, tym lepiej dla naszej kondycji. Przede wszystkim odpoczynek przed telewizorem trzeba zastąpić ruchem, ale również w pracy można poćwiczyć.

Na początek wystarczą proste ćwiczenia przy użyciu krzesła. Oczywiście jeśli chcesz, nie musisz na nich poprzestawać. Oto kilka propozycji.

Zobacz także: Akcja: sportowa motywacja

Strony

Komentarze (2)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

niebieskooka
(Ocena: 5)
2016-10-31 23:49:56

NIe chodzi o chudnięcie tylko o zapobieganiu NIERUSZANIU się. Jak chcesz schudnąć to sobie kup iqgreen a nie pobieżnie czytasz artykuły i masz problem z tym, że ich nie rozumiesz..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-10-31 20:10:17

Jak od krecenia glowa mam schudnac?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1