5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

17 Czerwca 2015

Blogerka i trenerka rozprawiła się z najpopularniejszymi mitami.

fitness

Chciałabyś być fit? Twoją idolką jest Ewa Chodakowska? Marzysz o wysportowanej sylwetce i jesteś gotowa na ciężką pracę nad sobą? To już połowa sukcesu. Jeśli podejdziesz do tego tematu na poważnie, efekty mogą przyjść szybciej, niż myślisz. Zamiast jednak wierzyć we wszystko, co wmawiają Ci trenerzy i co wyczytasz w Internecie, zacznij od włączenia zdrowego rozsądku. Bez tego ciężki trening może Ci wyłącznie zaszkodzić.

Sophie Kay, brytyjska trenerka fitnessu i blogerka, dobrze o tym wie. Często spotyka na swojej drodze ofiary takiej bezmyślności. To właśnie one zainspirowały ją do tego, by raz na zawsze rozprawić się z największymi mitami związanymi z aktywnym i zdrowym stylem życia. Na łamach serwisu „Fitology” zdemaskowała 5 najpopularniejszych i najbardziej szkodliwych.

Zanim zabierzesz się za pracę nad własną sylwetką, powinnaś to przeczytać...

Strony

Komentarze (18)
ocena
4.8/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Maja
(Ocena: 5)
2015-10-28 17:16:18

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

a na przetrenowane mięśnie polecam żel rozgrzewający z arniką od floslek, mi przyniósł ulgę

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Miśka
(Ocena: 5)
2015-06-18 22:16:00

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

Ja bym chciała zostać trenerką fitness. Myślę czy by nie iść do jakiejś szkoły policealnej, ale nie bardzo wiem jak podejść do tematu, gdzie się zapisać i jakie dokumenty są potrzebne?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-18 21:14:32

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

sory ale i na 1 i na 2 fotografii wygląda tak samo grubo.....Masakra podważa zasady a sama jest mega gruba. Więc potwierdza je tylko

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-18 01:06:54

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

jakie ona ma uda!!!! to jest trenerka fitness? to ja wygladam duzo lepiej!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-18 16:44:33

Też by mnie to zdziwiło jeszcze niedawno, ale moja trenerka jest ciut większą kobietą, a jest tak rozciągnięta i tak sprawna, że byłam w szoku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 12:04:47

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

spoko, ja chodziłam na siłownie i robiłam wszystko odpowiednio dostosowane do moich potrzeb, gubiłam cm, mięśnie się zbijały , kondycja coraz lepsza - efekty były. Aż tu pewnego dnia przyszedł trener z siłowni, patrzy ile biorę na przysiad ze sztangą (30 kg) po czym stwierdza, że to w ogóle zupełnie za mało i dał mi dwa razy tyle czyli generalnie więcej niż sama ważę, przy czym ledwo potrafiłam się utrzymać z tym na nogach i stał nade mną i kazał cisnąć. A ja oczywiście głupia się starałam, on ponaglał mimo, że mówiłam, że ledwo daję radę i już nie mogę, po czym jak mnie siekło w plecach to przez kilka miesięcy nie umiałam normalnie chodzić a do tej pory czuję ból przy schylaniu i różnych czynnościach. Także polecam wszystkim na przyszłość uważać na tych wszystkich trenerów, bo tak na prawdę zostać trenerem to nie sztuka - tak na prawdę nie trzeba posiadać nawet większej wiedzy nt. ludzkiego ciała tylko ukończyć jakiś tam kurs.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 19:54:52

Zgadzam się! Uważać! Inna sprawa to fakt, że wielu trenerów uważa, że ból i uczucie, że "nie mogę więcej" to coś ważnego i nie można tego słuchać. Nie zgadzam się z tym... Jeśli komuś trzęsą się mięśnie, czuje, że już nie może więcej, robi mu się słabo... Serio, czas najwyższy, by przestać i żadne tam "DASZ RADĘ!" nie powinno być powodem, dla którego mielibyśmy niszczyć swoje zdrowie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-19 11:32:17

Dokładnie, grunt to zdrowy rozsądek i umiar.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 09:40:34

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

Co do zmęczenia i bólu po treningu to się nie zgodzę. Po ćwiczeniach Mel B mało kiedy czułam ból, czasem zmęczenie a mięsnie brzucha pojawiły się po niecałych 2 miesiącach. Tak samo mam z zumbą - tańczę 2 godziny a po wyjściu mam ochote iść pobiegać a nie położyć do łóżka i nie wstawać

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 13:55:41

Zgadzam się, co prawda z zumbą dużo wspólnego nie mam, ale regularnie ćwiczę z Mel B i faktycznie, ból co najwyżej przy abs czuję, czasami zmęczenie, ale to akrat zależy od tego jak bardzo byłam zmęczona przed rozpoczęciem ćwiczeń. Mel ma bardzo przyjemne ćwiczenia, nawet dla takiego lenia jak ja, a efekty są widoczne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-06-17 09:24:39

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

hahah w życiu nie słyszałam tego od swoich trenerów.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nie ćwiczę i obżeram się
(Ocena: 5)
2015-06-17 01:28:23

re: 5 kłamstw powtarzanych przez większość trenerów fitnessu. Nie ma sensu ich słuchać - lepiej robić swoje!

mam średnią sylwetkę,ale i tak lepszą od niej,a ona robi to profesjonalnie o.o beznadziejnie wygląda

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 03:22:47

true

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 09:03:00

Widać, że ktoś tu nie wie że są różne typy figury. Beznadzieja.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 13:58:01

Ja mam taki sam typ figury, ćwiczę tylko w domu po około godzinie co 2 dzień i uwierz, że wyglądam o wiele lepiej, a pomimo diety też czasem zdarza mi się zjeść jakieś słodycze czy większy obiad.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 19:56:56

Skąd ta pewność, że masz taki sam typ figury? Ludzie czasami mylą pojęcia. Ja wierzę w to, że typu figury nie powinno określać się tylko przez to, gdzie odkłada się tłuszcz, ale głównie przez budowę kości.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-17 22:27:50

Jak byłam grubsza wyglądałam niemlam identycznie jak ona, typ figury określa się tym jak człowiek wylgąda z zewnątrz, przecież to widać gołym okiem, nie muszę robić sobie przeswietlenia całego ciała.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-18 00:04:49

Czasem nie trzeba robić sobie prześwietlenia, by wiedzieć, że np. kości biodrowe ma się długie, bardziej do tyłu lub do przodu, itp. Tak tylko napisałam, ale widać w internecie nie można napisać właściwie nic, by inna osoba się zaraz nie oburzyła. Wyluzuj.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz