Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

18 Listopada 2014

Zobaczcie zdjęcia, jakie każdego dnia muszą oglądać mali mieszkańcy Gdyni.

stop aborcji

Oficjalne statystyki mówią o tym, że w Polsce każdego roku dokonuje się ok. 100 legalnych aborcji. Zgodnie z prawem usunąć ciążę można w przypadku gwałtu, nieodwracalnych zmian płodu lub ryzyka utraty życia przez matkę. Ustawę przewidującą taką możliwość nie bez powodu nazywa się kompromisem aborcyjnym – stara się godzić poglądy tych, którzy opowiadają się za pełną liberalizacją przepisów i aborcją na życzenie oraz tych, którzy chcą jej całkowicie zabronić i karać więzieniem poddające się zabiegowi kobiety.

Nie wszystkich to zadowala. Przeciwnicy aborcji od lat aktywnie działają na rzecz zakazu przerywania ciąży. Lobbują u polityków i starają się przekonać do swoich racji społeczeństwo. Często niekonwencjonalnymi metodami, np. poprzez prezentację opinii publicznej zdjęć zmasakrowanych płodów. Tego typu wystawy pojawiły się w wielu polskich miastach.

Tym razem drastyczne fotografie prezentowane są na terenie jednej z gdyńskich parafii. Na placu, na którym często bawią się uczniowie prowadzonego przez Kościół przedszkola i szkoły podstawowej.

 

Strony

Komentarze (67)
ocena
4.6/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 00:44:37

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

jak można porównywać usunięcie płodu, który nie mógł by żyć po za organizmem kobiety do głodu na Ukrainie? Ktoś kto to wymyślił ma coś złego z głową i powinien się leczyć a nie zabierać za taką agresywną propagandę. Nie wiem jak kościół ale dla mnie życie osób narodzonych jest o wiele ważniejsze niż jakiś tam płód ,który jest potencjalnych człowiem. Głód na Ukrainie jest dla mnie jedną z najobrzydliwszych zbrodni w historii ludzkości i zestawienie tego na równi z płodami jest okropne. Ja jednak widze różnicę w katowani ludzi ,po przez odbieranie im jedzenia i istne obdzieranie ich z człowieczeństwa zmuszając do ostateczności by przeżyć ( wszyscy chyba słyszeli o kanibalizmie) a usuwaniu nieświadomych płodów, przy czym nie usuwają ich tak jak pokazuje "niemy krzyk".

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 23:24:21

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

będę chciała, to usunę, a wam wielki CHu do tego :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 18:25:00

a jak będziesz lamentować, że nie możesz mieć dzieci to nam będzie tez CHu do tego, masz to na co zasłużyłaś

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 20:51:18

Aborcja przeprowadzona w miejscu sprawdzonym nie grozi bezpłodnością. Masz na co zasłużyłaś? Podejście mochera lub przedszkolaka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:21:44

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

Dlaczego skandal? Zdjęcia to skandal? O kurczę, zrobienie czegoś jest ok, ale pokazanie efektów już nie? Nie rozumiem Waszej logiki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:47:29

Właśnie. Piep rzone hipokrytki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:56:14

Jesteście normalne? Takie zdjęcia są koło przedszkola. Chyba nie wiecie, ale tam się znajdują dzieci.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 23:43:28

no przepraszam bardzo, kupe robi kazdy, a nikt jej nie pokazuje. takie tlumaczenie jest glupie. dzieciaki nie powinny ogladac takich rzeczy, z reszta ludzie na ulicy tez, bo to jest nieprzyjemne i tyle.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-20 00:57:38

Mnie zdjęcie kupy by nie oburzyło, moich dzieci też nie. Jasne, dzieci nie powinny oglądać drastycznych scen, ale dorośli nie powinni popełniać drastycznych uczynków. Uczynki powinno się piętnować, a nie zdjęcia, na których ich skutki są pokazane.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-20 09:04:47

Piętnować? A niby dlaczego, skoro kobiety mają do aborcji prawo? Takie zdjęcia są jego łamaniem, a nie aborcja.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-24 08:33:10

A dlaczego takie zdjęcie jest łamaniem prawa? Może i jest, ale jeśli tak, to to śmieszne prawo, zalatujące na kilometr hipokryzją. Można robić, ale nie można pokazywać... Nie ogarniam. Niech sobie kobiety robią co chcą, ale niech się nie bulwersują, że inni to pokazują.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
jaa
(Ocena: 5)
2014-11-25 16:46:38

no właśnie widac że nie ogarniasz... bo nikt się nie burzy że takie zdjęcia są pokazywane tylko że sa pokazywane dzieciom. Dla mnie jest to odebranie rodzicom ich praw- prawa do decyzji w jakim wieku i w jaki sposób przekazać SWOIM dzieciom tej sprawy, odebranie im prawa do wychowania własnych dzieci na ich zasadach. Ja bym nie chciała żeby np moje 4-letnie dziecko oglądało te zdjęcia i mam do tego prawo!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:08:05

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

Szkoda, że jakoś zapomnieli pokazać "cudu życia", którego aborcji odmówił profesor Chazan.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:49:14

A co to ma do rzeczy? Zdjęcie tego dziecka ma być argumentem za zabiciem go?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 00:49:30

tak, bo propaganda konserwatystów pokazuje obrazki Chazana z uroczym ,różowiutkim dzieciątkiem na rękach a tym czasem ten płod był potwornie zdeformowany. Radze pierw pooglądać obrazki w podręcznikach medycznych a później sie wypowiadać

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 21:00:58

Zdjęcia dziecka, które uratował Chazan upubliczniła tylko jedna gazeta, po czym wycofano ją ze sklepów! Zdjęcie było tak makabryczne, że zbulwersowani czytelnicy zażądali cofnięcia całego nakładu (inna sprawa, że upublicznianie takich treści bez cenzury jest karalne i ktoś się również o to przyczepił). Rzeczywiście, bardzo humanitarne było pozwolenie na poród tego dziecka i jego umieranie, zapewne w męczarniach (akurat tę część mózgu miało w pełni wykształtowaną).

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 20:37:55

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

Nie wiem po co utrudniać sobie życie. Kwestia aborcji powinna być rozwiązana w oparciu o FAKTY MEDYCZNE i WIEDZĘ, a nie zabobony. Religia nie ma nic wspólnego z realnym życiem w którym obracamy się na co dzień. Ludzie mylą religię/wiarę z prawdą objawioną. To zbiór przekonań, myśli, styl życia JEDNOSTKI, a nie ogółu. Jeśli Ty Pani XY nie zgadzasz się na aborcję to jej nie wykonuj na sobie...sprawa prosta. Wiedz, że bijesz pianę na marne, bo jeśli kobieta będzie chciała wykonać aborcję to ją wykona. Twoje wypociny mogą sprawić jedynie, że ucierpi, bo wykona ją sama lub w kiepskiej klinice zagranicznej za ogromne pieniądze, bo w naszym kraju możliwości takiej mieć nie będzie. Podkreślę jeszcze raz- religia to styl życia jednostki, zbiór przekonań, jest to sprawa prywatna...tak prywatna jak kolor gaci który nosisz. Więc zachowaj to człowieku dla siebie, nos w sos, żyj i daj żyć innym :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:51:29

To zabobon, że każdy ma prawo żyć? Jak kogoś się spłodzi to już trochę za późno na myślenie co teraz. Usuwanie ciąży to zwykłe zabicie rozwijającego się życia. Co ma do tego religia? Ja osobiście mam w 4 literach co na ten temat mówi kościół.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:52:35

Równie dobrze nie zakazujmy morderstw i gwałtów bo jak ktoś będzie chciał to je wykona.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 23:05:44

Tu już nie chodzi o religię tylko o zwykłe zasady moralne. Nie trzeba wierzyć w Boga, by być moralnym człowiekiem i wiedzieć, że zamordowanie rozwijającego się życia jest złe.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 11:00:45

Zamordowanie? Zamordować to można człowieka, a nie zlepek komórek. Jeśli ktoś nie widzi różnicy między jedno czy dwu miesięcznym płodem a sobą samym siedzącym przed komputerem to...no cóż :) Każdy rozwija się we własnym tempie. Aborcja powinna być możliwa do wykonania w przypadku zagrożenia życia kobiety, kiedy wiadomo, że dziecko będzie chore lub urodzi się martwe i w przypadku gwałtu. Taka możliwość być powinna i absolutnie nikomu do tego czy kobieta zechce wykonać w wymienionych przypadkach aborcję czy nie. To jej sprawa, nie wasza. Nie dacie jej pieniędzy na wychowanie chorego dziecka ani nie sfinansujecie wizyt u psychologa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 14:00:49

Wiesz co Nie obchodzi mnie to czy ktoś usunie czy nie jego sumienie jego sprawa,ale uważam,że nigdy nie byłaś w ciąży bo dziecko nie wiesz o czym mówisz!! Zlepek komórek to Ty chyba w książkach widziałaś albo z opowiadań. Będziesz w ciąży to przekonasz się co widać na usg w 2 miesiącu czy trzecim. Kobiety,które ronią dzieci cierpią nie tylko dlatego,że straciły dziecko ale widziały mini człowieka z wykształconymi rękoma,nogami,głową i to w okolicach 3 miesiąca więc zastanów się co piszesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-19 20:53:41

Nie zmienia to jednak faktu, że z biologicznego i medycznego płód nie jest jeszcze człowiekiem. Nie jest w pełni wykształcony, nie jest świadomy, a do 26 tygodnia nie odczuwa bólu. Także nie można porównywać usunięcia ciąży do zabicia w pełni rozwiniętego człowieka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 19:22:58

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

ta pseudo wystawa wisiała u mnie przed uczelnią, wg mnie to skandal

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 18:20:04

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

Widze ,ze w tym ciemnym kraju ludzie nie potrafia zyc bez wpier..... sie do czyjegos zycia. Sens zycia by wtedy stracili chyba. Kazdy wie najlepiej co dla innego dobre, jak powinien zyc. A ja wam powiem i guzik mnie obchodzi czy ludzie mi tylek obrabiaja,czy nie: To jest moja macica, Moje Cialo I BEDE ROBIC Z NIM CO MI SIE PODOBA, nie chce bachora, TO JE USUNE, nie mam ochoty wychodzic za maz ,TO TEGO NIE ZROBIE, a a wy mozecie mnie cmoknac ... Wiekszosc ludzi to sfrustrowani zyciem trolle, ktore wlasne zycie zmarnowali i teraz probuja zmarnowac je innym. Jak sie ciesze,ze nie mieszkam w tym ciemnogrodzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 20:07:58

Dokładnie, wkurza mnie, że Kościół i państwo zaglądają kobietom pod kieckę i pilnują, co ona tam ma i kto jej tam merda. To nasze ciała i nasza sprawa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 18:12:55

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

Wlasnie dlatego nienawidze kosciola i jestem ateistka. W glowie mi sie nie miesci, ze mamy XXI wiek, tylku ludzi wciaz wierzy w niewidzialne moce. NIE MA ZADNEGO HISTORYCZNEGO POTWIERDZENIA NA NIC, CO JEST NAPISANE W BIBLII. Przyklad? W historii egipcjan, nie ma slowa o plagach, Mojrzeszu, ktory uratowal lud, a egipcjanie zostali pokarani. A oni pisali nawet o najmniej waznych rzeczach, o nawet garstce zolnierzy wyslanych w okolice i nie napisaliby ani slowa o szaranczy? O gosciu ktory przeszedl przez morze i zatopil reszte zolnierzy? Czy o tym,ze faraon stracil pierworodne dziecko? W historii Rzymian tez nie ma slowa o Jezusie, ktory czynil cuda. Jedyna prawda to to,ze co 5 facet nazywal sie Jezus, a co dziesiaty mowil,ze zostal wybrany przez Boga. Ludzie wtedy przewaznie mysleli,ze jest psychiczny i nikt na takich nie zwracal uwagi. Wszystko inne tez mozna wlozyc miedzy basnie, bo,czy wam sie to podoba ,czy nie ,TO SA BAJKI. Jest ktos tutaj kto wierzy w Swietego Mikolaja albo Wrozke Zebuszke? No oczywiscie,ze nie, 'przeciez to absurdalne' :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 20:25:42

Myślisz, że księża wierzą w Boga? Myślisz, że te dziadki, które siedzą w Watykanie to uosobienia świętości? Kościół to instytucja...był jest i będzie. Religia to najgenialniejszy sposób na zjednanie sobie ludzi i kontrolowanie ich. Księża powybierali sobie z Biblii wszystko co najbardziej dochodowe (kwestia zastraszenia ludzi grzechem, stworzenie istoty ponadludzkiej, która wszystko widzi i wie i może skazać cię na wieczne potępienie, zrobienie z człowieka małego robaka poddanego czyjeś łasce) i dodali sobie kilka spraw (budynki kościelne, święte obrazy, symbole- wszystko z czego da się generować pieniądz). Niech sobie ludzie wierzą nawet w dinozaury...ale niech trzymają życie religijne z dala od tych, którzy sobie tego nie życzą. Ja nie chce by religia miała wpływ na moje życie, decyzje, moje ewentualne dziecko w przyszłości. Religia powinna być czymś prywatnym i osobisty, a nie budulcem państwa czy prawa. To kpina. Kościół nie walczy z aborcją, antykoncepcją czy innym ,,wielkim złem dlatego", że czuje taką moralną potrzebę, ale dla KASY. Gdyby nie kasa mieliby gdzieś co ludzie robią, interesowaliby się jedynie swoimi wiernymi. Dziw że jesteśmy państwem europejskim bo takie cyrki tylko u nas :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 20:52:23

I tu masz racje, dobrze,ze chociaz jedna madra osoba mnie poparla. Mam nadzieje,ze z roku na rok bedzie wiecej takich osob jak my. Niby ta liczba sie powieksza, ale wciaz jest za duzo opetanych katoli, ktorzy zamieniaja zycie publiczne w pieklo. Ciekawa jestem czy ktos z nich kiedykolwiek przeczytal Biblie w calosci? Bo w niej Bog nie jest przedstawiony jako litosciwy Pan, a zadny krwi tyran nienawidzacy kobiet, uwazajacy je za podludzi. Jezeli ktos sie oburzy, przeczytajcie dobrze stary testament, przeciez to 'Slowa Boga'. Prawda jest taka, ze my ta religie przeksztalcilismy, Kosciol wybral co lepsze momenty i tylko o nich wspomina. Moj ulubiony moment ze Starego Testamentu to opis sytuacji, gdzie staruch rozmawial z Aniolami i kiedy bandyci na nich napadli,chcieli najpierw te anioly zgwalcic, na co starzec rzekl: ' Nie gwalccie aniolow! Nie robcie im krzywdy! Wezcie sobie moje corki w zamian.' Smechu warte;))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 22:04:49

Kościół to jedna wielka hipokryzja. Antykoncepcja jest beee, a sami są głównym udziałowcem największego koncernu produkującego... prezerwatywy! Pedofilia beee, a w KK pedofilii jest multum. Nasz "ukochany" i okrzyczany papież (JP2) sam zacierał ślady pedofilów i innych grzeszników. Kościół nie ma nic wspólnego z religią. Znam wielu głęboko wierzących ludzi i zgadnijcie - do kościoła nie chodzą wcale, bo nie popierają tej instytucji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 17:54:46

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

A dlaczego nie dajemy zdjęć zmasakrowanych zwłok w miejscach wypadków drogowych?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2014-11-18 20:40:30

Ano właśnie i to zwłaszcza w przypadku wypadków powodowanych prze pijanych kierowców lub kierowców przekraczających dozwoloną prędkość. Może któryś z nich widząc takie zdjęcia zastanowił by się zanim by siadł za kierownicę po alkoholu lub zdecydował się jechać za szybko?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 21:22:46

Moim zdaniem, to mogłoby odnieść całkiem niezły skutek.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2014-11-18 21:59:34

Pewnie dlatego, że treść by była nieodpowiednia dla dzieci ;) A te płody? Pff najważniejsze to uświadamiać 4latka, że aborcja to ludobójstwo :D A tak na serio, to ciekawy pomysł. Albo na kursie prawa jazdy taki pokaz slajdów... Dawałoby do myślenia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-18 17:50:13

re: Zdjęcia zmasakrowanych PŁODÓW na wystawie przed... przedszkolem! (SKANDAL?)

Kampania jak najbardziej OK ale nie w takim miejscu...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz