Adopcja nie tylko dla małżeństw!

28 Kwietnia 2009

Posłowie PO pracują nad projektem ustawy, która skróci procedury i umożliwi adopcję parom żyjącym w związkach nieformalnych.

Adopcja nie tylko dla małżeństw!

Polskie prawo coraz bardziej zbliża się do liberalnych kodeksów znanych z krajów Zachodniej Europy. Posiadająca większość w sejmie i senacie Platforma Obywatelska pracuje właśnie nad projektem ustawy skracającej procedury adopcyjne i umożliwiające adoptowanie dzieci parom żyjącym w związkach nieformalnych.

W inicjatywę zaangażowana jest między innymi znana sportsmenka i posłanka PO - Iwona Guzowska. Sama wie, co to znaczy mieszkać w domu dziecka i być adoptowaną. Dlatego chce, aby nowe zapisy jak najszybciej trafiły pod głosowanie w sejmie.

Posłanka Guzowska zaznacza jednak, że liberalizacja adopcji i umożliwienie jej parom żyjącym w związkach nieformalnych nie oznacza dopuszczenia do niej par homoseksualnych.

Posłowie z opozycji popierają propozycje zmian w ustawie, chcą jednak zapoznać się z projektem i boją się zbyt radykalnych posunięć. Wszystko wskazuje, że w tej kwestii może zapanować zgoda w sejmie i obejdzie się bez bezsensownych sporów.

Zobacz także:

Wasze listy: „Moje córeczki to dzieci z probówki”

Wasze listy: „Czy pozwolić córce znaleźć biologiczną matkę?”

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (48)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-11 14:04:00

Nie popieram adopcji dla homoseksualistów....dzieci powinny miec matke i ojca.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-02 19:32:00

[quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] jestem za, tymbardziej że od ponad dwóch lat nie możemy zajsc w ciążę To byłaby dla nas szansa[/quote] No właśnie każda para czy w związku formalnym ty nieformalnym powinna mieć szansę na adopcję dzieci, które napewno będą miały szczęśliwsze życie niż w domu dziecka[/quote] Dokladnie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-02 19:31:00

I Dobrze. Czasem nieformalna para która chce zaadoptowac dziecko..moze dać więcej miłosci niż w "normalnym związku kobiety z mężczyzna...Tyle jest niechcianych dzieci...Skoro można im dać miłosci..to bez znaczenia od kogo..wazne zeby chociaz kilkoro z dzieciaków było szcześliwych ;) Co to za wstyd?to zaden wstyd :)poprostu życie ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-01 17:19:00

BIŻUTERIA HAND-MADE zapraszam: http://ww w.prototyp.pl/solange421/gallery !!!!! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-30 22:57:00

[quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] Zgodzę się z komentarzem pod. Każdy normalny dom (tzn bez picia, bicia itd.) jest dobrym domem (czy to geje, lesbijki czy samotni, czy po prostu pary na "kocią łapę"). A kto się opiekuje chyba już ma mniejsze znaczenie, byle dziecko miało szansę na dobry start i normalne życie. Bo szczerze przecież dom dziecka to dno... Osobiście ja bym się np nie wstydziła gdybym miała "dwie mamy'.[/quote] Masz rację z lesbijami i ciotami dzieci mają szansę na dobry start... :/ Uważasz że mieszkanie pod jednym dachem z parą zboczeńców dobrze wpłynie na rozwój dziecka? [/quote] czemu od razu zboczeńcy ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-30 22:55:00

[quote="Gosc"][quote][b]Barbara88[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]strawberzz[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] tak powinno byc, ale homoseksualiści również powinni mieć taką mozliwość[/quote] A po co im taka możliwość? Oni powinni być zmuszeni do zapisania się na jakąś intensywną terapię która pomogłaby im wyjść z tej CHOROBY![/quote] Naprawdę uważasz ze homoseksualizm to choroba tak jak zapalenie płuc albo grypa?? o_0 Brawo. 1:0 dla ciebie za inteligencję[/quote] Cóż, mogę tylko powiedzieć, że jak najbardziej popieram ostatnią wypowiedź. Brawo![/quote] Nie to nie jest jak grypa, to jest choroba psychiczna. I im wcześniej to zrozumiecie tym lepiej. [/quote] chyba ty powinnas zrozumiec ze masz chorobe psychiczną - nietolerancję wobec drugiego człowieka[/quote] wiecznie wszyscy o tolerancji ... Ale czy to jest zdrowe? : / Nie długo dla pedofilów i gwałcicieli będziemy toleracyjni . ! Jak dla mnie kobieta powinna być z mężczyzną.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-30 22:02:00

[quote="Barbara88"][quote][b]Gosc[/b] [quote][b]strawberzz[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] tak powinno byc, ale homoseksualiści również powinni mieć taką mozliwość[/quote] A po co im taka możliwość? Oni powinni być zmuszeni do zapisania się na jakąś intensywną terapię która pomogłaby im wyjść z tej CHOROBY![/quote] Naprawdę uważasz ze homoseksualizm to choroba tak jak zapalenie płuc albo grypa?? o_0 Brawo. 1:0 dla ciebie za inteligencję[/quote] Cóż, mogę tylko powiedzieć, że jak najbardziej popieram ostatnią wypowiedź. Brawo![/quote] Nie to nie jest jak grypa, to jest choroba psychiczna. I im wcześniej to zrozumiecie tym lepiej. [/quote] chyba ty powinnas zrozumiec ze masz chorobe psychiczną - nietolerancję.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-30 22:02:00

[quote="Barbara88"][quote][b]Gosc[/b] [quote][b]strawberzz[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] tak powinno byc, ale homoseksualiści również powinni mieć taką mozliwość[/quote] A po co im taka możliwość? Oni powinni być zmuszeni do zapisania się na jakąś intensywną terapię która pomogłaby im wyjść z tej CHOROBY![/quote] Naprawdę uważasz ze homoseksualizm to choroba tak jak zapalenie płuc albo grypa?? o_0 Brawo. 1:0 dla ciebie za inteligencję[/quote] Cóż, mogę tylko powiedzieć, że jak najbardziej popieram ostatnią wypowiedź. Brawo![/quote] Nie to nie jest jak grypa, to jest choroba psychiczna. I im wcześniej to zrozumiecie tym lepiej. [/quote] chyba ty powinnas zrozumiec ze masz chorobe psychiczną - nietolerancję wobec drugiego człowieka

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-30 21:01:00

[quote="Gosc"][quote][b]strawberzz[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] tak powinno byc, ale homoseksualiści również powinni mieć taką mozliwość[/quote] A po co im taka możliwość? Oni powinni być zmuszeni do zapisania się na jakąś intensywną terapię która pomogłaby im wyjść z tej CHOROBY![/quote] Naprawdę uważasz ze homoseksualizm to choroba tak jak zapalenie płuc albo grypa?? o_0 Brawo. 1:0 dla ciebie za inteligencję[/quote] Cóż, mogę tylko powiedzieć, że jak najbardziej popieram ostatnią wypowiedź. Brawo![/quote] Nie to nie jest jak grypa, to jest choroba psychiczna. I im wcześniej to zrozumiecie tym lepiej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-29 20:05:00

jestem bardzo za tym każdy i każde dziecko ma prawo do szczęścia..:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz