Decyzja dnia

Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

Adama poznałam ponad rok temu. Nie podobał mi się fizycznie, nasze poglądy były zupełnie różne... Uważałam go nawet za faceta, z którym nigdy nie chciałabym być. Życie zadecydowało inaczej. Spojrzałam na niego łaskawszym okiem. Wiedziałam, że mu się podobam.... Między nami zaiskrzyło gwałtownie, może w ciągu kilku dni. Jesteśmy od roku parą. 

Adam okazał się wspaniałym facetem. Rozumiemy się bez słów, troszczy się i szanuje mnie jak nigdy nikt inny.. Zawsze brakowało mi tego, co mam teraz. Niestety, z powodu błędów z przeszłości ma słabe doświadczenie zawodowe, a bardziej jego brak. Przez to nie potrafi znaleźć pracy. Wiem, że się stara i robi co może, jednak mnie ta sytuacja wykańcza. 

 

Strony

Ty też masz przed sobą trudną decyzję? Opisz ją i wyślij pytanie na redakcja@papilot.pl.
Wybrane maile zostaną opublikowane.

Komentarze (11)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

aa
(Ocena: 5)
2013-11-01 13:02:19

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

niech siedzi i wertuje wszystkie oferty pracy, niech coś robi w tym kierunku, a jak dalej bedzie sie leniwił to z nim skoncz bo chyba nie chcesz żyć za zasiłek :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jula
(Ocena: 5)
2013-10-31 21:03:13

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

Mam dokladnie ten sam problem. Mój ma 25 lat a udokumentowane doświadczenie zawodowe 7 miesiecy, a nieudokumentowane czyli na czarno 3 miesiace wiec w sumie 10 miesiecy pracowal majac 25 lat. Niby szuka a tak to jakos wychodzi ze nic nie ma, pomijajac fakt ze nie ma zadnego zawodu tylko ogolniak i to prywatny

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Domi
(Ocena: 5)
2013-10-30 22:22:03

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

Dziękuję za komentarze, poważnie się zastanowię. Pozdrawiam! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 22:41:43

Ej to ja pisałam ten list

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
sknera
(Ocena: 5)
2013-10-30 16:18:36

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

jakby chcial to by znalazl..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 10:39:24

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

zostaw tego nieroba, bo to nie wróży nic dobrego. Facet, który nie może znaleźć pracy to skończony frajer. Przepraszam za określenie, ale facet wszędzie się załapie. Może iść nawet na budowę, nosić worki z cementem, jako dostawca pizzy czy kierowca dostawczaka (busa nie tira) przecież przy tych fuchach nie trzeba mieć żadnego wykształcenia. Nie chce mu się robić i tyle w temacie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 10:16:29

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

A szuka pracy czy nic nie robi w kierunku żeby ją znaleźć?? To ważne. Bo jeśli roznosi CV i listy po różnych firmach i pośrednikach, co miesiąc zagląda do urzędu pracy, bo chce szybko znaleźć pracę i zacząć zarabiać, to nie kończ tej znajomości. Porozmawiaj ze swoim chłopakiem, żeby wziął byle jaką ofertę(na kiepskiej umowie, za małe pieniądze na jakiś czas) żeby tylko zdobyć doświadczenie. A jeśli Twój chłopak nie robi nic żeby znaleźć pracę lub słabo się w tym wysila, unika tematu, woli być na utrzymaniu rodziców to lepiej zerwij z nim, bo jest po prostu leniem. Trochę wstyd, jeżeli 26 letni mężczyzna nigdy nie pracował i jest na utrzymaniu rodziców

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 01:35:12

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

czemu w tagach jest usuwanie ciąży?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 01:00:42

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

Ja to samo miałam tylko , że jak mój były złapał robotę to było super , dostał wypłatę którą od razu wydał a tu na płyty , tu na ubrania , papieroski i koniec tego dobrego. Przerobił do następnej wypłaty i mówił iż " zwolnili go " tak o , po prostu bez niczego. Okazało się później , że się zwalniał sam . Jego tok myślenia mnie po prostu wkurzał , poznałam nowego faceta , z perspektywami na życie , robotnego i zerwałam z tamtym i zaczęłam związek z nowym który trwa już ponad rok. Mimo , że mamy po 19 lat to jak skończyłam liceum to od razu poszłam do pracy a mój partner uczy się w ostatniej klasie technikum i od razu po szkole leci do pracy tylko po to aby nie ciągnąć od rodziców ! Mógłby się wypiąć i odebrać mamie alimenty ( jak to zrobiło dużo osób z moich znajomych których rodzice są po rozwodzie ) i siedzieć całymi dniami w domu nic nie robiąc a jednak alimenty zostawił mamie i pracuje sam na siebie. Za to go cenię najbardziej i wiem , że gdybyśmy wpadli lub coś się stało to bez problemu damy sobie radę . TAKIEGO FACETA KAŻDEJ Z WAS KOBITKI ŻYCZĘ Z CAŁEGO SERDUSZKA !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 00:25:49

re: Czy zerwać z chłopakiem, który od lat nie może znaleźć pracy? Dominika, 19 l.

boisz sie,zeby nie wybuchnal gniewem? Kobieto a jak zechcecie zalozyc rodzine to co? tez bedziesz bala sie go do roboty wyslac? Sorry,ale sa takie czasy,ze dwie osoby musza pracowac, albo jedna chociaz sowicie zarabiac. Jak on sobie wyobraza by miec dwadziescia pare lat i dalej byc utrzymankiem rodzicow? troche wstyd.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-30 00:27:02

nie rob z niego i cw*l. Po prostu wygodnie mu,ze rodzice kase daja a on nic nie robi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz