Decyzja dnia

Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

Wiadomo, że serce nie sługa, ale dlaczego musiałam znaleźć się w takiej głupiej sytuacji... Chciałabym się odkochać, ale nie potrafię. Równocześnie wiem, że wybrałam najgorzej, jak tylko można. Rodzina, a zwłaszcza siostra mi tego nie wybaczą! A ja zamiast się z tego wycofać, brnę coraz dalej. Po prostu się zakochałam i na nic mi to, że wiem, że to się nie powinno w ogóle zdarzyć.

Zakochałam się w byłym mężu mojej siostry. Wiem, jak to brzmi, ale to nie było długie i szczęśliwe małżeństwo. Pospieszyli się i zupełnie nie mogli się dogadać. Kłócili się od samego początku i po roku już był rozwód. Dziwiłam jej się trochę, bo ja widzę w nim kogoś zupełnie innego. Przystojny, inteligentny, czuły... Chyba się nie dobrali. Czy z tego powodu ja też mam z niego zrezygnować?

 

Strony

Ty też masz przed sobą trudną decyzję? Opisz ją i wyślij pytanie na redakcja@papilot.pl.
Wybrane maile zostaną opublikowane.

Komentarze (19)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-23 21:34:15

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

nie ukladalo sie im ok, ale czemu on jest wrogiem rodziny ? coz takiego zrobil ? tu jest jakis haczyk.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 18:31:41

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

czy wypada? nie. czy powinnas przejmowac sie tym, czy wypada? to juz druga sprawa

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 15:39:46

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

ja bym nie rezygnowała z faceta jeśli to miłość Twojego życia , to co za kilkanaście lat będziesz tego bardzo żałować.. a rodzina po czasie wybaczy , zresztą rodzice na pewno jeśli z nimi tylko spokojnie porozmawiasz i dasz im do tego poważne argumenty

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 14:21:37

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

Jeśli siostra i rodzice są ci bliscy to popełnisz największy błąd w swoim życiu, wiążąc się z tym człowiekiem. Siostra ci nie wybaczy, chyba nikt normalny by tego nie wybaczył.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 13:31:34

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

Nawet jak siostra i rodzina by to zaakceptowali (w co wątpię), to ja bym sama się na Twoim miejscu na to niezdecydowała. Myślałaś jak będzie wyglądał Wasz seks? Prędzej czy później będziesz sobie wyobrażała że on wcześniej tak samo robił z Twoja siostrą. Czy nie porównuje Was, która była lepsza w łóżku albo co robiła lepiej. Pomyśl, że czasami ciężko pomyśleć o innych kobietach z którymi sypiał Twój facet, a co dopiero kiedy wcześniej to była siostra? Naprawdę jest tyle facetów na świecie, były mąż siostry to naprawdę jeden z najgorszych wyborów. Teraz myślisz że to może być miłość ale jeżeli odpuścisz i znajdziesz kiedyś kogoś innego to docenisz to że nie weszłaś w ten związek. Dla swojego komfortu i dla dobra całej rodziny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 16:13:27

100% racji

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 18:24:33

POPIERAM

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 21:23:42

myślałam o tym samym i zeby się nie powtarzać to całkowicie popieram

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 13:28:04

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

ten facet to gorszy model skoro nie potrafil stworzyc zwiazki z kims o bardzo podonych genach do twoich

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 10:06:40

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

dziewczyno nie brnij w to. to nie jakis przelotny chlopak twojej siostry, a jej byly maz. nie wyobrazam sobie jakby to mialo wygladac. sama sie pchasz w taki syf. na swiecie jest mnostwo facetow, rozejrzyj sie. sa rozni fajni i na pewno znalazłabyś jakiegos , ktory by ci zaimponowal. uczepilas sie go, bo go znasz, podoba ci sie itd, ale nie ma czegos takiego, ze facet jest ci pisany. tobie sie tak wydaje, bo nie szukasz nikogo innego. znajdz kogos, kto nie bedzie mial powiazania z twoja rodzina. poboli, ale zapomnisz o nim.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 18:23:00

jak dla mnie były mąż czy były chłopak to to samo. czy bycie "mężem" to coś innego od bycia z chłopakiem/partnerem z którym się jest kilka lat?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 09:38:54

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

a chcialabys zeby siostra zrobila tobie takie swinstwo?? facet to facet moze ci sie podoba i imponuje z tych samych powodow z ktorych podobal sie twojej siostrez a po slubie miedzy wami tez sie przestanie ukladac ....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 09:33:46

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

Pogadaj z siostrą - to od niej zależy co powinnaś zrobić. Na wstępie powiedz jej, że jest dla Ciebie najważniejsza i zrobisz co będzie chciała ale musisz jej o czymś powiedzieć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-21 09:27:21

re: Czy wypada mi związać się z byłym mężem siostry? Ela, 27 l.

Skąd pewność, że skoro opuścił twoją siostrę nie opuści ciebie? Coś go skłoniło do tamtego małżeństwa, więc skąd wiesz że teraz nie czuje tego samego? Może jest to uczucie tak płytkie jak tamto? Siostra to siostra, zostanie na zawsze. Nie wbijaj jej noża w plecy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz