Decyzja dnia

Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Jesteśmy razem od 10 lat. I wcale nie jesteśmy małżeństwem... Mam od 10 lat chłopaka i na razie nie zanosi się na to, żeby mój stan cywilny miał się zmienić. Kiedyś o tym marzyłam, ale przestałam. On nic nie mówi, to nie będę wychodziła na desperatkę. Jakoś się przyzwyczaiłam, chociaż mama bardzo mi się dziwi. Jak się nad tym zastanawiam, to nie wiem na co my czekamy. Mamy za co żyć, wesele nie musi być wielkie, więc mogłabym za niego wyjść chociażby jutro.

On twierdzi, że nie ma się do czego pchać, bo sama widzę, jak kończą małżeństwa. Rutyna, nuda i w ogóle nic ciekawego. I ucina temat. Ale nasze życie za bardzo się nie różni. Znamy się na wylot, już dawno się do siebie przyzwyczailiśmy. Nie ma mowy o ekscytacji i jakimś szalonym uczuciu. Jeszcze rok temu czekałam na to, aż wreszcie mi się oświadczy, ale dzisiaj wolałabym nie usłyszeć tego pytania. Nie wiem, co bym mu odpowiedziała.

 

Strony

Ty też masz przed sobą trudną decyzję? Opisz ją i wyślij pytanie na redakcja@papilot.pl.
Wybrane maile zostaną opublikowane.

Komentarze (29)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-03 01:56:01

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Mam to samo .tylko że my jeszcze razem pracujemy.on mnie poniza i wyzywa ja mu oddajesz tak samo.nie mam odwagi odejść.kiedyś chcialam odejść to mnie pobił.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
asia
(Ocena: 5)
2015-01-25 22:11:15

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

hej:-) Moja sytuacja jest lepsza , w tym roku mam 13 sto lecie bycia razem i się nie chwapi do podjęcia decyzji?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-13 14:33:05

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Zrób loda jego najlepszemu koledze albo bratu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
podpis
(Ocena: 5)
2013-12-15 15:52:51

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Zdradź go, to trochę orzeźwienia w związku będzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-10 22:35:50

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Skoro już tyle czasu uparcie tak twierdzi,i nie widzi w tym problemu,a jest na tyle-sory-tępy,żeby lekceważyć twoje zdanie na ten temat,to powiedz mu jasno i wyraźnie to wszystko,co napisałaś powyżej.Jeżeli zacznie się nad tym zastanawiać i weźmie to do siebie-coś mu się w głowie ruszyło,warto dać mu tą jedną szansę.Ale jeśli to też zlekceważy-daj sobie z nim spokój.Nie znajdziesz innego?Na świecie jest tyyluuu facetów!:D Niemożliwe,żebyś żadnemu z nich nie przypadła do gustu,tylko temu jednemu i to raczej słabo ;-p Możesz mu też to powiedzieć,bo jeśli naprawdę cię kocha,to się ocknie z tego letargu.Powodzenia! ;p(:D)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 20:35:35

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Miałam identyczną sytuację, jakbym czytała o sobie. Moim zdaniem warto się odważyć i pójść swoją drogą. To również Ciebie zmobilizuje do pracy nad sobą. Przeżycie przygody i miłosnego uniesienia nawet jeśli nie przerodzi się w kolejny tym razem idealny związek w MOIM odczuciu jest lepsze niż bycie w letnim i bezbarwnym jak kiepska jajecznica związku, w którym bez problemu mozesz zobaczyć jak będzie wyglądało Twoje życie aż do samej śmierci.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 18:46:30

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

dlatego o takich trzeba rozmawiac na poczatku zwiazku, tzn po roku, dwoch, tzech latach a nie po 10 bo potem wychodza wlasnie takie sytuacje. Zanim sie konkretnie zaangazujemy warto wiedziec jakie poglady masz nasz partner na temat dzieci i malzenstwa. Poza tym po 10 latach brac slub ? wtedy nie ma to juz sensu, wy juz zyjecie ze soba jak malzenstwo z 10 letnim stazem,

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 23:54:21

Zgadzam się. O podejściu do małżeństwa, dzieci rozmawia się na początku. Potem są historie że kobieta kombinuje jak zajść w ciążę bo mąż nie chce dzieci... Tragedia!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 17:49:09

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Żenada, ja bym tak nie mogła. Mi się mój oświadczył po 5 latach razem, ale byliśmy ze sobą od 16 roku życia, ślubu nie planujemy bo jesteśmy jeszcze bardzo młodzi, a i tak wszyscy dookoła się dziwią czemu my jeszcze nie po ślubie. A co dopiero w wieku 30 lat po 10 latach związku trwać w takim letargu...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 18:30:03

Ja bym chciała wiedzieć jeśli moj chłopak by sie tak zachowywał... Gdzie solidarność jajników?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 15:47:07

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

Czyżby to pisała wieczna narzeczona mojego kolegi z pracy?? Haha nie zgadzają się tylko zarobki... a zarywał do mnie mimo, że byłam świadoma istnienia narzeczonej (o której mówił per "zaklepana", on świadom istnienia mojego chłopaka i nic k..rwa nie pomagało, ciągle przyłaził, nudził, gdzieś zapraszał. Żałosny typ. Zastanawiałam się przez pewnien czas, czy nie podesłać jej tych jego flirciarskich mejlików, w których non stop go uspokajam a on brnie dalej. Ale stwierdziłam, że nie będę się wtrącać. po ostrym zwróceniu uwagi, żeby dał sobie spokój bo seksu na skanerze nie będzie zaczął robić mi problemy w pracy, gadać za moimi plecami (np. doniósł, że byłam na rozmowie kwal. do innej pracy..) No dramat. Teraz wyciszenie i nawet mi nie patrzy w oczy przy "cześć" na korytarzu. A wcześniej "och jaka to ty piękna" a o tej narzeczonej - no cóż, może się podobać. Żenadny typ. Szczyt szytów. Też 10 lat razem, wspólny kredyt ( tu ona zarabia więcej) i ZERO rozmów o ślubie/ dzieciach. Współczuję wszystkim takim dziewczynom. W związkach to facetowi powinno zależeć bardziej. Najzdrowiej 60% zaangażowania facet, 40% kobieta. Zobaczysz, jak go rzucisz to odżyjesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 18:30:25

Ja bym chciała wiedzieć jeśli moj chłopak by sie tak zachowywał... Gdzie solidarność jajników?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-06 14:21:25

re: Czy odejść od faceta po 10 latach? Każdy rok wygląda tak samo... Ewa, 31 l.

powiem ci jedno jesli ty na forum wolisz pytac czy masz odejsc od faceta zamiast z nim porozmawiac to nie jest prawdziwy zwiazek...... po takim czasie powinniscie rozmawiac bez skrepowania a nie pytac innych obcych ludzi co o tym sadza....i co ktos powie odejdz,chlopak ulozy sobie zycie ,zapomni i bedzie szczesliwy a ty stwierdzisz(pytajac nas) czy masz wrocic....jestes niedojrzala emocjonalnie...masz ustabilizowanego faceta ale domatora....widac ze nie doroslas do slubu..to tylko moje zdanie pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz