Decyzja dnia

Czy istnieje przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna?

Ty też masz przed sobą trudną decyzję? Opisz ją i wyślij pytanie na redakcja@papilot.pl.
Wybrane maile zostaną opublikowane.

Komentarze (46)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2010-02-10 18:35:12

Ja zapytam inaczej czy może być przyjaźń pomiędzy kobietą a jej eks facetem?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-23 18:15:20

no ba i wcale facet nie musi być gejem, a kobieta lesbijką ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-03 12:16:37

eh nie wiem co robic, bo wlasnie znajduje sie w podobnej sytuacji, facet, a przyjaciel...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-02 22:23:04

tak , jeżeli facet jest gejem lub kobieta lesbijką ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-03 00:14:25

ale i tak pewnie się będą....no wiecie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-02 21:36:56

Ja mam przyjaciela juz od 18 lat i nigdy miedzy nami do niczego nie doszło, spędzamy ze soba duzo czasu, ja mam chłopaka on dziewczyne zwierzamy sie sobie ale ja nic nigdy poza przyjaznia do niego nie czułam i to jest raczej nie możliwe zeby cos zaiskrzyło po prostu dobrze sie rozumiemy. Uważam że przyjazn miedzy kobieta i mężczyzna jak najbardziej istnieje

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-02 20:57:25

na dłuższą metę nie da rady,bo i tak w końcu zrodzi się uczucie i zniszczy wszystko!!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-02 01:03:05

hej sorki za tego spama ale mam nowinke jezeli ktos chce zgarnąc nagrody za free min mam na myslij ipody, roznego rodzaju konsole jak i równiez kosmetyki zapraszam do mnie z checia wysle wam zaproszenia . gdyz własnie ja rowniez chce dostac nagrody wystarczy zebrac kilku znajomych ktorzy akceptuja wasze zaproszenia i juz . TO ZADNA SCIEMA rzecz jest przetestowana przez mojego kumpla on dostał ipoda tuch z tego w zgledu ze nie chce byc gorsza rowniez wziełam sie za łapanie nagrod jezeli ktos jest zainteresowany niech wysle mi swojego maila na gg 7955173 ja wysle wam zapro pzdr

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-31 10:18:50

Tutaj wpisz treść komentarza...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-30 20:30:57

NIE ISTNIEJE. Wiem po sobie znaliśmy się kupe lat ostatnie 3 lata przyjaźniliśmy. Jak okazało się że Naszę drogi się rozchodzą porzuciliśmy partnerów i jesteśmy razem. Brzmi jak durna bajka, ale kocham go najbardziej na świecie nie wyobrażam sobie życia i uwierzcie mi- teraz życie z nim -to jest bajka :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-01 15:23:49

według mnie istnieje. mam przyjaciela,z którym znam się od 12 lat, nigdy nie czuliśmy do siebie mięty,zawsze pomagamy sobie w sprawach sercowych itp... Ale czasem bywa właśnie tak,że to ten przyjaciel po jakimś czasie okaże się ' tym jedynym ' - to zależy tylko od ludzi... ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-30 19:09:24

jak to ostatnio gdzieś słyszałam istnieje przyjaźń między kobieta a mężczyzną ale nie istnieje między mężczyzną a kobietą;p sama nie sprawdzałam więc nie wiem;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz