Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

20 Lutego 2013

Do wyboru dwa kolory: kremowa biel & oliwkowa zieleń.

Parka H&M

Kurtki bazowe, ale z wybiegowym twistem. Utrzymane totalnie w klimacie Burberry, mają w sobie całą masę londyńskiego szyku i casualowej lekkości. Są perfekcyjnie uniwersalne, tworzące kompatybilne zestawienie ze wszystkim, co wpadnie Ci w oko w tym sezonie. Już teraz pomyśl, w czym wystąpisz na tegorocznym Open`erze - tak, tak - będą wyglądały bosko z Twoimi ukochanymi Hunterami!

W kolekcji na wiosnę pojawiły się dwie - oliwkowa i naturalnie kremowa, dodatkowo rozróżnione odcieniami metalowych wykończeń. Jeszcze dziś, przed zamknięciem najbliższego H&M, będą nasze!

źródło: BOSKA!

Strony

Komentarze (26)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-04-12 23:45:45

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

Wie ktoś, czy można gdzieś jeszcze taką kupic?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
pepper
(Ocena: 5)
2013-02-24 13:53:50

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

Wie ktos moze, czy juz w szczecinie można ją dostac?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
moris
(Ocena: 5)
2013-02-21 10:26:25

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

ale sie wczoraj nachlałam.... jak świnia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-28 01:37:26

XDDDDDDDDDD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-20 23:35:33

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

Kupiłabym sobie któraś z nich i Huntery tez, ale to duży wydatek, a zarabiając marne 217 funtów tygodniowo w Londynie mogę sobie tylko o tym pomarzyć...wiele dziewczyn w Polsce na pewno jest w podobnej sytuacja jak ja, życie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-20 21:55:14

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

dziewczyny orientujecie sie może czy XS jest bardzo mała ? bo chciałabym ja zamówic w sklepie internetowym i zastanawiam sie nad S albo XS

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 14:16:26

Ja noszę zwykle M, ale w przypadku tej kurtki była na mnie sporo za duża i wzięłam S.Więc jeżeli Twoim standardowym rozmiarem jest S, to raczej polecałabym XS

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 20:12:17

A ja się nie zgodzę! Normalnie noszę S, przymierzałam XS (tylko one zostały w moim H&Mie :C) i rękawy były zdecydowanie przykrótkie, a kurtka ogólnie wyglądała na mnie kuso.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-20 21:46:46

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

Kilka dni temu kupiłam tą beżową. Mam tylko nadzieję, że nie będę codziennie widywać lasek ubranych identycznie. Ale nie żałuję, bo właśnie takiej kurtki szukałam - uniwersalnej i dobrze wykonanej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ewa33
(Ocena: 5)
2013-02-20 22:59:39

problem masz ze ktos w takiej samej chodzi? ... ogarnij sie ;p albo sama szyj dla siebie jak bardzo ci zależy zeby miec indywidualny styl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-20 21:26:54

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

bardzo fajne, ale co druga bedzie w takiej chodzila- nie polecam tracic kasy ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ajna
(Ocena: 5)
2013-02-20 22:57:14

i co z tego ze co druga? jak mi sie podoba to kupuje i gdzies mam kto w tym chodzi ;> nie bądzmy snobami koleżaneczko

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-20 20:42:12

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

o blee jak to wyglada. jak kurtka na wyprawe w pole hahaha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
MoNa
(Ocena: 5)
2013-02-20 20:33:49

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

one są zajebiste :-) i cena wcale nie duża !! dobre, solidne wykonanie i piękny efekt. Ciekawe Aga co ty masz w szafie jeżeli nazywasz to szmatą , dotykałaś? :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-20 19:37:09

re: Militarne KURTKI z H&M: Płótno i imitacja skóry na rękawach - 100% casual!

niezbyt fajne

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz