Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

18 Czerwca 2013

Te buty przydadzą się na wakacyjne wojaże!

CCC

Jeżeli uwielbiasz kolekcjonować buty, tak jak Carrie Bradshaw z „Seksu w wielkim mieście”, w sklepach CCC poczujesz się jak w obuwniczym raju. Aktualnie jest tam cała masa ślicznych, dziewczęcych sandałków i komfortowych japonek na lato. Ceny niektórych modeli są tak niskie, że spokojnie można się zdecydować na… dwie różne pary.

Nie zwlekaj i już teraz odwiedź popularną sieciówkę!

Komentarze (27)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

PRZESTROGA
(Ocena: 5)
2013-06-19 22:28:31

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

kupiłam w ccc koturny wysokie sliczne espadryle z takiego jakby sztywnego lnu z neonowa obramowka,i co sie stało?po trzech godzinach noszenia przeklinałam te buty,mam takpozdzierane stopy zelecze okropne rany juz 2 tyg,w tych butach sie nie da chodzic,dałam je do reklamacji z powodu niewygody po prostu strasznej,raczej nie uznaja bo ciezkojest udowodnic ze buty nie nadaja sie do noszenia bo sa tak sztywne ze przez poł roku bym ich nie rozchodziła.babka sie na mnie dziwnie spojrzała a ja do niej zeby sobie sama w nich pochodziła,przysiegam cos strasznego

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
pankiia
(Ocena: 5)
2013-06-19 14:47:13

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

ja sandałki uwielbiam od prima strada mają super wybór i atrakcyje ceny polecam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
aninim
(Ocena: 5)
2013-06-19 13:28:15

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

8 i 9 reszta brzydka...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Iza
(Ocena: 5)
2013-06-18 23:17:27

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

Nie kupujecie butów w CCC! jakość jest tragiczna, a na dodatek oszukują już 2 reklamacje odrzucili (miesiac temu klupilam buty) i w opini napisali zbyt duza eksploatacja, czy też buty siłowo odklejone.. naprawde nie mam nic innego roboty tylko siedziec i doklejac buty, albo z ta eksploatacja.. niedługo bedzie trzeba kupic buty w CCC i postawic je na pólce..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kassx93
(Ocena: 5)
2013-06-18 22:40:02

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

teraz na dniach bd wyprzedaż chyba ? orientuje sie ktoś ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 21:53:23

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

Nigdy więcej nie kupię butów w CCC, założyłam sandałki za 70 zł 4 razy i sie rozwaliła podeszwa. Zaczęły odchodzić paski na obcasie. Zaniosłam do reklamacji. Czekałam tydzień na to aby mi je beznadziejnie skleili. Jeszcze raz się rozwalą, składam skargę, powinni mi od razu pozwolić wymienić na inne, chiński szajs, a cenią się jak porządne sklepy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 20:22:44

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

Kiedys uwielbialam kupowac buty w ccc, bo byly naprawde ladne i ceny wzgledne, ale od momentu kiedy kupilam kozaki skorzane Lasocki i po miesiacu skora zaczela się scierac od wewnetrznej strony lydki, zamek odpadl z mrozu i jedna klamerka, zlozylam reklamacje nie przyjeta, "bo skora nie impregnowana_", co ciekawe kupujac kozaki, zawsze kupuje pasty u nich polecane przez ekspedientki i dbam o kozaki... odwołałam sie i tez nic nie dalo, i 300zl poszlo sobie, chodzilam w kozakach ktore mialy byc czarne a byly szare... dlatego nie kupuje tam wiecej butow

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 17:24:04

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

smierdzaca chinszczyzna

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
popieram
(Ocena: 5)
2013-06-18 18:09:57

co racja to racja

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 18:12:28

buty projektowało jakieś bezguście. Uwielbiam te wszystkie błyskotki na sandałach, aghrrr

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 16:52:40

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

Dziewczyny, podpowiedzcie mi gdzie kupić takie buty jak na 7 stronie tylko takie, by nie miały tego trójkąta ale same paski i wokół kostki delikatne paski. Najlepiej czarne albo beżowe.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 11:43:57

re: Lato w CCC: Śliczne sandałki i komfortowe japonki w SUPER cenach (Po co przepłacać?)

powiedzcie mi gdzie mam kupowac rozmiary 35 lub małe 36,koszmar przezywam,tyle ładnych butów wszystkie duże

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 15:29:40

Ja mam taki problem z 41/42. Ciesz się, że przynajmniej kajaków nie masz :( Też bym chciała takie fajne, małe, delikatne stópki :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-18 18:11:16

rozumiem co czujesz moja droga, mam ten sam problem :( Wszystkie fajne butki kończą się na 40, a gdzie tu znaleźć coś na 41/42...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nux
(Ocena: 5)
2013-06-18 19:53:05

Firmy włoskie i hiszpańskie produkują małe rozmiary, ale są one drogie i żadko sprowadzane do Polski, niestety

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-19 13:29:53

Sprawdź w Deichmannie lub Ryłko

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz