GDZIE TO KUPIĆ: Bluza z romantycznym napisem, marmurkowe dżinsy & trampki w zebrę

06 Lutego 2013

Sportowa stylizacja za około 200 zł!

Różowa bluza make love

Różowa bluza, Reserved, 59,99 zł

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (22)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-17 20:58:07

re: GDZIE TO KUPIĆ: Bluza z romantycznym napisem, marmurkowe dżinsy & trampki w zebrę

Powinnyście tu pisać przediał rozmiarów..Bo czasem nie wiadomo czy opłaca się po to wybierać...;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-09 10:42:07

re: GDZIE TO KUPIĆ: Bluza z romantycznym napisem, marmurkowe dżinsy & trampki w zebrę

no błagam, TRAMPKI W ZEBRĘ? kicz kicz kicz

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-08 20:03:10

re: GDZIE TO KUPIĆ: Bluza z romantycznym napisem, marmurkowe dżinsy & trampki w zebrę

Mam te buty i spodnie ... xdd .. moim zdaniem fajny zestaw ; ))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
karolka
(Ocena: 5)
2013-02-07 12:02:09

CZEMU USUWACIE KOMENTARZE! napisalam wczesniej, ze to jeden z najgorszych portali, ze wzgledu na to ze musialam kliknac 4 razy zeby dowiedziec sie ceny i marki tych rzeczy, a wy to usuneliscie. PYTAM SIE DLACZEGO!????apeluje do ludzi, przestancie odwiedzac ten durny portal, ja tez juz przestaje!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-07 19:43:19

Zarabiają na tym. Za każde kliknięcie mają kase.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
d
(Ocena: 5)
2013-02-06 23:42:04

wiek myslę,że nie ma znaczenia a raczej kwestia tego co kto lubi:) mi osobiscie bluza sie podoba i w szafie znalazłabym miejsce na nia:) na chłodne wieczory idealna!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-06 18:01:22

NA ZŁOŚĆ CI PAPILOCIE NAPISZĘ JESZCZE RAZ! niby portal dla kobiet, obrzydliwe artykuły o smaku wydzieliny z pochwy, po czym zestaw dla 14 latki, BRAWA!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
neLa
(Ocena: 5)
2013-02-06 13:37:11

bardzo fajny wyluzowany styl;), mam 24 lata i chętnie sprawie sobie taki komplecik;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-06 08:21:57

Spodnie fajne ;) ale dobrze wygladaja tylko na szczuplych nogach

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-06 17:45:38

święta racja -.- niestety

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
xxx
(Ocena: 5)
2013-02-06 04:14:38

marmurki są spoko :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-06 02:11:07

zestaw dla gimazjalistki...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ziomssss
(Ocena: 5)
2013-02-06 03:36:51

Dokładnie :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ew21
(Ocena: 5)
2013-02-06 08:39:05

oj tam.. ja bym ubrała, żeby poczuć sie młodziej ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-06 11:47:31

zdecydowanie dla gimnazjalistek. Gdybym się tak ubrała mając 25 lat chyba każdy myślałby, że mam 15 :) i tak młodo wyglądam i nikt nie daje mi 25, ale takim strojem to już w ogóle :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
aa
(Ocena: 5)
2013-02-06 20:07:59

zaiste wzruszyła mnie twoja historia...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
:D
(Ocena: 5)
2013-02-06 22:31:31

mnie też :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz