Futrzana czapa na grudniowe mrozy

28 Listopada 2008

Sprawdzi się, gdy przymrozki dadzą się we znaki, a świat pokryją kolejne warstwy białego puchu. Doskonale stopi się z zimowym krajobrazem.

Futrzana czapa na grudniowe mrozy

W poprzednich sezonach namiętnie lansował ją Marc Jacobs. Pojawiła się także w zimowej kolekcji Hermesa. W tym roku swe uwielbienie do futrzanego dodatku w postaci czapki ujawnił Oscar de la Renta.

Osobiście bardzo popieramy ten trend. Futrzana czapka sprawdzi się, gdy przymrozki dadzą się we znaki, a świat pokryją kolejne warstwy białego puchu. Tradycyjnie zwana papachą, chroniła przed ekstremalnymi temperaturami głowy Kozaków. Dziś ten inspirowany Wschodem dodatek na dobre zawitał do współczesnej mody i prosto z wybiegów trafił na głowy fashionistek.

Nasz typ to futrzana czapka z Reserved (39 złotych), do złudzenia przypominająca dzieła Oscara de la Renta, oraz czapka - uszatka z River Island (około 60 złotych), która będzie pasowała do bardziej sportowych stylizacji. A wy, czy założyłyście futrzaną, ogromną czapę?

Strony

Komentarze (89)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-11-16 15:29:20

kompletny brak logiki! kochana, zauważ że w epoce kamienia łupanego nas było mniej i polowali RECZNIE! teraz uprawiamy zwierzęta jak rośliny w nienaturalnych warunkach, gwałcąc ich prawa. a każde życie ma prawo do szacunku i do godnego istnienia! my traktujemy zwierzęta jak rzecz- wysysamy co najlepsze i na przemiał- na mięso, na buty na kleje. dla mnie niczym nie różni się to od ideologi hitlera: "niemcy potrafili zrobić coś z niczego"- my też potrafimy... zniewoliliśmy zwierzęta i próbujemy okiełznać naturę, a sami siebie krzywdzimy pod żałosną przykrywką wielkiej cywilizacji. jak już naukowcy dowiedli, każda cywilizacja ma swój kres ( "zmierzch bogów"). nie mam nic przeciwko mięsu, futrom itd- pod warunkiem że zwierze to będzie mieć prawo do godnej śmierci i godnego życia. niestety my tego nawet w połowie nie zapewniamy, pozakładaliśmy obozy koncentracyjne i jesteśmy ztego dumni.. kto pisze, że lisy też zabijają jest idiotą- one robią to bo mają taka naturę, muszą to zrobić żeby przeżyć. jeśli ktoś uważa, że one mają prawo więc my też mamy tzn że stawia się na równi ze zwierzęciem a podobno jesteśmy inteligentniejsi? jeśli tak uważasz, upoluj zająca dzięki swojej szybkości i zagryź go zębami- jak Ci się to uda, tzn że masz prawo... kto uważa że zwierzę można zabić bo jest szkodnikiem ma niepokolei w głowie- czy w takim razie szkodnik nie czuje bólu a Twój pies tak?? co to za logika? czemu krowę można traktować jak szmatę a psa nikt większość z Was by nie zjadła? to wszystko wytwór kultury, nasz wytwór.. mięso jesz? ok, ale sama zabij krowę, sama upoluj i wtedy masz do tego prawo! czym żydzi sobie zasłużyli na taki los? czym świnie sobie na to zasłużyły? hitler był psychopatą - wywyższał pewną rasę. tak samo by robimy- to kot a to świnia... ale żydzi tak jak niemcy- tak samo czuli ból i mieli uczucia, więc nie bądźcie faszystami! i radzę się zorientować jak wyglądają rzeźnie i jak są traktowane zwierzęta. poznać jak są uprawiane futra. a potem się mądrzyć. oby nas, ludzi, ktoś kiedyś nie uznał za szkodników (choć dla niektórych byłaby to świetna nauczka)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-11-24 00:35:25

Największy wybór czapki futrzane z lisa , papachy, toczki www.rosomak.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-11-25 19:57:01

zeby kupicz czapke z lisa porzadna trzeba miec przynajmneij 300zl, wiec pewnie, ze lepiej powiedziec "ja bym nie zalozyla", bo nie kazdy ma. jak zal Ci zwierzat, to kup z rudego lisa- to jest szkodnik, tak jak napisano. na lisa rudego sie ciagle poluje, bo jest ich za duzo i za duzo szkod wyrzadzaja w lasach. od zawsze ludzie nosza skory zwierzece, od poczatkow swiata i to normalne. jak ktos tego nie rozumie, to jest bardziej zacofany niz homo erectus. ciekawe, czy wolicie jak Wam sie nogi poca w sztucznych butach, czy nosicei jednak skorzane. od tego wlasnie sa zwierzeta, maja sluzyc jednostce nadrzednej- czlowiekowi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-10 15:17:52

jeżeli zwierzętom, z których futro jest wykonywane nie grozi wyginięcie i są one zabijane humanitarnie to nie widzę nic złego w posiadaniu w szafie takiej czapki a nawet futra (jednego, bo więcej to już konsumpcjonizm). Ludzie zawsze wykorzystywali do produkowania okryć produkty odzwierzęce. Buty ze skóry, okrycia z futra. Taka kolej rzeczy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-24 21:21:00

Jeśli jesteś przeciw prawdziwym futrom z lisów, to jesteś również przeciw ptakom, które te lisy zjadają. Co wolisz, ptaki czy lisy? hmmm? Właśnie za sprawą zbyt emocjonalnie podchodzących do sprawy ekologów populacja lisów (przyzwyczajonych do przeróbki na futra) zwiększyła się tak, że zagraża wielu gatunkom ptaków, nie lubisz ptaszków? [quote="Gosc"]Taa, chyba z trzy dni temu był dzień przeciwko noszeniu prawdziwych futer. Jeśli to jest sztuczne to ok, ale jeśli nie to szit i nic więcej. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nawet nie wiecie głupi ludzie jak się takie `fajne czapy` robi!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-30 11:46:00

[quote="Gosc"]Fakt, że zwierzęta są zabijane także dla mięsa. Kłania się biologia. Nie tolerujesz, nie noś. Tylko czemu przynajmniej co druga osoba tu pisząca na pewno ma buty ze skóry. Jeżeli za pójście do przodu uważasz, większe prawa zwierząt niż człowieka (co odnosi się też do ich egzekwowania) to cieszę się, że zatrzymałam się w przeszłości. Co do ewolucji- nie ma jednego kierunku, może biec w wiele stron równocześnie, więc ocenianie w ten sposób mojego etapu rozwoju jest co najmniej błędne. Jak już zresztą zaznaczyłam, sposób zabijania to już inna sprawa, więc nie mieszaj w to cierpienia.[/quote] Zgadzam się z Tobą, większość wypowiedzi jest mocno przesadzona. Co prawda naturalnego futra raczej bym nie kupiła, ale mięso jem aż mi się uszy trzęsą, no i butów ze skóry też mam kilka par. Oczywiście żal mi zwierząt kiedy cierpią, ale zapewne dużo osób, które wypowiada się tak radykalnie w tych kwestiach np. zaniedbuje swojego psa (mamo nie ide na spacer, bo jest zimno-wtedy zwierzę też cierpi, a jakoś taka panienka pewnie ma to w dupie, bo woli siedzieć na papilocie i krytykować innych krzycząc, że zabijanie zwierząt to zło, czysta hipokryzja). Moim zdaniem powinno być więcej działania, a mniej gadania. Przejmujesz się losem zwierząt? Weź psa ze schroniska, nie masz warunków? To chociaż przynieś troche karmy lub pomagaj jako wolontariusz. Starajmy się zmieniać świat swoim działaniem, a nie krytykowaniem innych. Ja dorzucam się na grinpis, ale nie żal mi świń i ich skór, mimo iż są tak inteligentne, od wieków człowiek zabijał wieprze, takie życie. Bardziej przejmuje się gatunkami, którym grozi wyginięcie. Ale pewnie sporo dziewczyn, które mówią "nie zabijajcie królików na futerka" nawet nie wie co jest na wymarciu. Oczywiście są to uogólnienia, ale pewnie trafiaja w część osób, resztę prosze o wybaczenie ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-28 12:42:00

ludzie a czy ktoś tu mówi o prawdziwym futrze, sami zaczeliście temat prawdziwego futra

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-28 12:33:00

te czapki są śliczne mam całą białą kupiłam za 60 zł, tylko że ci którzy są nie w czasie się śmieją ale nie interesuje mnie to co inni sobie myślą

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-27 22:59:00

takie czapy sa niewatpliwie modne i ciekawe. zawsze jest jeszcze mowa o sztucznym futrze, o w większości sklepow pokroju reserved, czy river island w gre wchodza wlasnie takie. niestey do noszenia takiej czapki mam za drobna twarz ktora wygladalaby w niej zwyczajnie smiezsnie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-01 21:10:00

Fakt, że zwierzęta są zabijane także dla mięsa. Kłania się biologia. Nie tolerujesz, nie noś. Tylko czemu przynajmniej co druga osoba tu pisząca na pewno ma buty ze skóry. Jeżeli za pójście do przodu uważasz, większe prawa zwierząt niż człowieka (co odnosi się też do ich egzekwowania) to cieszę się, że zatrzymałam się w przeszłości. Co do ewolucji- nie ma jednego kierunku, może biec w wiele stron równocześnie, więc ocenianie w ten sposób mojego etapu rozwoju jest co najmniej błędne. Jak już zresztą zaznaczyłam, sposób zabijania to już inna sprawa, więc nie mieszaj w to cierpienia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-30 21:12:00

[quote="Gosc"]Cholera sami jarosze się znaleźli! Mięsa też nie jecie, bo patrząc na wypowiedzi: A chcielibyście nosić skórę człowieka? Skora jak skora w końcu =/- myśli się pewnie kiełbasy, schabowego etc. w ustach nigdy nie miał/a, bo przecież matki swojej nikt nie je. Prawa natury. To jak są zabijane często zwierzęta to już inna sprawa. Jednak łańcuch pokarmowy istnieje na tym świecie, jak i dbanie o przetrwanie. Zaraz zabijemy rdzenną ludność Syberii za zabijanie reniferów. BRAWA! Jeśli jesteś przeciw nie noś. Ciekawe jak z waszymi pobudkami przetrwałaby cywilizacja w epoce kamienia łupanego.[/quote] Tak głupiej wypowiedzi dawno nie czytałam. Co ma łancuch pokarmowy do noszenia futer które sa totalnie zbędną i niepotrezbną rzeczą. A co do epoki kamienia łupanego to poprostu mnie rozwaliłaś...ty w tej epoce się zatrzymałaś skoro nie widzisz róznicy natomiast my idziemy do przodu zgodnie z prawami ewolucji i w naszych czasach zabijanie zwierząt na futra jest rzeczą zbędną a jesli ktos sobie na takowe pozawala pomijając fakt że wiaże się to z niepotrzebnym cierpieniem to gratuluje zacofania i bezwzględenj głupoty bo człowiek który soba coś reprezentuje sprzeciwia się snobizmowi który budowany jest na cierpieniu i krzywdzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz