Choć trudno w to uwierzyć, cieszące się coraz większą popularnością dyskonty w ostatnich latach, w tygodniach poprzedzających święta, notowały poważne spadki sprzedaży. Eksperci twierdzą, że w tym szczególnym czasie odwracamy się od sklepów „dla biednych” i pozwalamy sobie na coś lepszego. Sposobem na odwrócenie tego trendu jest wprowadzenie do oferty ekskluzywnych towarów, które mają odkleić Biedronce czy Lidlowi łatkę sieci dla gorzej sytuowanych Polaków.
Lidl kolejny raz kusi torebkami i skórzanymi akcesoriami znanej firmy, a Biedronka 15 grudnia wprowadzi do sprzedaży kolekcję ubrań od projektantów. Ich autorami, tak jak w poprzednim roku, są najbardziej uzdolnieni studenci Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W 2013 roku karnawałowe tuniki i sukienki sylwestrowe sprzedały się w ponad 20 tys. egzemplarzy. Czy tym razem będzie podobnie?
Już za tydzień klientki Biedronki będą mogły zaopatrzyć się w zaprojektowane specjalnie dla dyskontu bluzki autorstwa studentek łódzkiej ASP. Ubrania zostały uszyte w polskich szwalniach. Każdy z projektów wyceniono na 39,99 zł.
W ubiegłym roku studenci łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych przygotowali kolekcję na czas karnawału. Biedronka poinformowała, że udało się przedać 23 tysiące sztuk odzieży. Powyżej bluzka z tegorocznej kolekcji.
Sieć zaprezentowała 4 projekty bluzek, których autorkami są studentki ASP: Klaudia Markiewicz, Agnieszka Kowalczyk i Aurelia Fąfara.
Karnawałowe bluzki od projektantów trafią do sprzedaży już 15 grudnia br. (poniedziałek). Każda z nich kosztuje 39,99 zł.
Biedronka nie zdradza, czy w tym roku zaproponuje swoim klientkom sukienki sylwestrowe. Projekty z 2013 roku możecie zobaczyć TUTAJ.