15 ubrań z zimowych kolekcji, które przydadzą się również wiosną i latem

20 Stycznia 2013

Kto powiedział, że garderobę trzeba wymieniać co sezon? Na zimowych wyprzedażach znajdziecie mnóstwo fajnych ciuchów, które będą na topie również wiosną i latem. Takich okazji nie można przegapić!

moda
Komentarze (27)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 09:54:04

ta spodniczka z RI jest skorzana? szukam takiej;) w reserved byly ale juz po wyprzedazy tradycyjnie nic nie zostalo.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
PannaP.
(Ocena: 5)
2013-01-21 12:56:40

13 w Pull&Bear kosztuje teraz 39 zl, ale czy nadaje sie na lato?nie powiedzialabym

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mal.
(Ocena: 5)
2013-01-21 10:58:38

ładne jest 3,5,10,12,13 i 14. ale i tak nic szczególnego ale świetna jest i niedroga spódnica -13. ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-21 01:05:21

15 - tą koszulę lepiej kupić w bershce, niż w new yorkerze. Wyglądają identycznie, większy wybór, jeżeli chodzi o kolory, a materiał o niebo lepszy :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 19:53:18

z 13 to pojechaliście ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 09:56:07

niezly koszmarek hahah:D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
meg
(Ocena: 5)
2013-01-20 18:58:46

szukam jakiejś fajnej sukienki na urodziny do koleżanki żeby pasowała do kozaków na obcasie cos nie drogiego a ładnego. Polećcie coś

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 20:23:56

polecam przejść się po sklepach

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-21 10:33:12

No tak. "Wysublimowany" cynizm jest przecież taki na topie. Każdy to w necie robi, więc czemu nie ja, co nie Anonimie z 20:23? :) To już jest prymitywne, przestało to co mądrzejszyh bawić, więc daj sobie siana....A co do meg. Odwiedź Bershkę i Orsay tam fajne widziałam. Wyprzedaży teraz mnóstwo.:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-21 19:53:17

ale co w tym jest cynicznego? jest sezon wyprzedaży, warto zaglądać do każdego sklepu, bo nigdy nie wiadomo gdzie się ukryła jakaś perełka. juz nie wspominając, ze to co ja uwazam za ladne, ona moze uwazac za paskudne. a wybrac sie do galerii to chyba nie problem. wiec sama daj sobie siana, nie pozdrawiam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-23 16:39:16

polecam jakąś czarną sukienkę. W H&M jest wiele teraz czarnych niedrogich sukienek. Wydasz na nią 80-100 zł, a efekt nieziemski. Do takiej małej czarnej warto dodać np. złoty albo srebrny krótki naszyjnik, który również znajdziesz w H&M.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
goja
(Ocena: 5)
2013-01-20 18:56:37

Dziewczyny, mówię Wam jaki moja mam sobie kupiła świetny blezer Esprit na ciuszkach, to do teraz to przeżywam ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 16:17:59

Sukienka z Mango za 79 zł? Niemożliwe.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
niedowiarek 2
(Ocena: 5)
2013-01-20 19:00:21

też nie wierzę :) zwykle sukienki powyżej 150zł! a sukienka całkiem fajna ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 13:06:40

miniaturki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 14:06:13

Ta miniaturki . Dobre i to bo prynajmniej widac czu warto przechodzic na nast strony. Ale lepiej by bylo ze zeby strony byly ponumerowane bo jak widzecna miniaturcevjedna rzecz to fajnievby bylo od razuvmoc ma nia wejsc.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 14:48:55

przeciez mozesz od razu kliknac na miniaturke, o co chodzi?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 11:38:58

o , miniaturki jak miło

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz