To udowodnione: 10 rzeczy w Twoim wyglądzie, przez które nigdy nie znajdziesz faceta

24 Lipca 2017

Właśnie to ich od nas odrzuca. Panowie są szczególnie wyczuleni na zapach...

jak przypodobać się mężczyźnie

Możesz się zarzekać, że wcale tak nie jest, ale bardziej lub mniej świadomie każda kobieta chce się przypodobać płci przeciwnej. Zależy nam na męskim uznaniu. Czasami nic z tego nie wychodzi. Inwestujemy w ubrania, dodatki, makijaż i fryzurę, a powodzenia jak nie miałyśmy - tak nadal nie mamy. Wtedy najczęściej dochodzimy do wniosku, że po prostu jest nam pisana samotność i cokolwiek nie zrobimy, to żaden facet i tak się nami nie zainteresuje.

Zapominamy o drobnych szczegółach, które potrafią zrujnować dobre wrażenie. Tym bardziej warto zapoznać się z wynikami sondażu przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii na reprezentatywnej grupie dorosłych mężczyzn. Panowie szczerze wyznali, co najbardziej ich od nas odrzuca. Bogatsza o tę wiedzę będziesz mogła uniknąć podobnych wpadek w przyszłości.

Oto 10 rzeczy, które spędzają sen z męskich powiek. Żaden z nich nigdy nie umówi się z kobietą, która…

Zobacz również: 7 zaskakujących rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę u swojej kobiety

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (15)
ocena
4.2/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Kayo
(Ocena: 1)
2017-08-28 00:55:43

Zajebiście, piszcie jeszcze więcej takich bzdur, które napędzają kompleksy, super wam idzie. Może zajmijcie się czymś, co ma jakąś wartość. Zamiast szukać metod na nabijanie wyświetleń, popracujcie nad przekazem, zamiast mówić, jakie to dziewczyny wstrętne, piszcie (sensowne) poradniki, żeby było lepiej. A później płacz i załamywanie rąk, że depresja to choroba cywilizacyjna. Chwilowo to moja siostra dostaje na ten śmietnik, jakim jest ta strona, banhammera.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
oo
(Ocena: 1)
2017-07-25 01:53:18

Czyli wszystkie palące panie, solary z przedłużonym włosami i rzęsami chodzą z wyimaginowanymi facetami? A może to nie faceci tylko roboty?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 18:06:01

a ja zgadzam się ze wszystkimi oprócz palenia-ja kiedyś paliłam i nie narzekałam na brak powodzenia-i zazwyczaj byli to faceci niepalący

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
vilena
(Ocena: 5)
2017-07-24 13:32:12

jeżeli się odchudzasz warto zerknąć na strone slimed.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 19:22:43

WON Z TYM SPAMEM!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Wika
(Ocena: 5)
2017-07-24 10:54:47

Chyba zgodzę się z punktem nr 6...niestety zapach papierosów odstrasza i to nie tylko panów.Mam koleżankę,która pali i to dosyć często kiedyś jak coś do mnie mówiła to zapach był naprawdę nieprzyjemny i starałam się jakoś powstrzymać od wymiotowania! No,a reszta tego artykułu to już kto jak uważa.Szkoda tylko,że ciągle kobietą daje się takie denne porady,a panowie szczerze też zostawiają wiele do rzeczenia w swoim wyglądzie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 13:09:50

Pale papierosy, mam niepalącego faceta i dużo niepalących znajomych. Nie zauważyłam żeby ktokolwiek powstrzymywał przy mnie wymioty, chociaż z koleżankami witam się buziakiem w policzek, mój facet też się chętnie ze mną całuje. Zapach papierosów na pewno ode mnie czuć, ale jak widać inni nie reagują na to aż tak źle.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-25 08:15:50

Fujka! Smierdzi od ciebie na pewno na kilometr

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-25 15:04:11

A ja lubię zapach papierosów ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 10:33:56

Głupie gadanie. Na to wychodzi, że połowa by nie miała powodzenia, bo teraz praktycznie co druga ma przynajmniej hybrydy zrobione, nie mówiąc już o sztucznych rzęsach, doczepach czy jakimś tam procencie kobiet które mają powiększone usta.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 07:13:31

Phi gonwo prawda... znam dziewczyne ktora nosi sstuczne wlosy tipsy, rzesy i naklada ciagle fake bake ... chlopaka ma a kolesie sie za nia ciagle ogladaja. Kiedys kolega mowil ze nie zla z niej laska. Powiedzialam mu ze to i to ma sztuczne. (Plus zrobione usta) a ten odparl: nie wazne sztuczne czy naturalne, wazne ze jej pasuje. Ot taka prawda. Jak laska wyglada na zadbana a nie wulgarna to facetom nie przeszkadza NIC. No moze brak higieny... atw znalam w gimnazjum dziewczyne -brzydka oieguska ktora malo dbala o higiene ale wtedy byla latwa i chetna. Stad jej "powodzenie" kazdy w wieku 14-16 lat myslal zeby w koncu zaliczyc to sie poswiecali.. a pod koniec kazdy koles ja od latwych wyzywal

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 14:03:36

jeśli wyzywali ją od łatwych, bo się z nimi przespała, to znaczy, że sami byli równie łatwi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 02:12:06

WYPIER....DALAJCIE Z TEGO TYPU ARTYKUŁAMI IDI..OCI !!! BYŁ JUŻ TAKI ARTYKUŁ A FACECI WCALE NIE SĄ IDEALNI !!! DOŚĆ OBRAŻANIA KOBIET W WASZYCH DENNYCH ARTYKUŁACH !!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-24 02:11:36

Pale papierosy, więc raczej nimi śmierdze. Na brak powodzenia nigdy nie narzekałam, nawet wśród niepalących mężczyzn. Czasami miałam też spierzchnięte usta i rozmazany makijaż. Żaden facet wtedy nie uciekł, a jeżeli chodzi o makijaż to kiedyś przyszłam do znajomych cała rozmazana po deszczu, tusz spłynął mi aż do połowy policzków, właśnie wtedy jeden ze znajomych stwierdził, że wyglądam "słodko" i zaczął mnie adorować.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-07-24 01:49:22

Nic z tego nie jest prawdą. Znam dziewczynę, która nie myla się, nie wspominając o zzębach. Czuc nylo na kilometr, a i tak caly czas miala jakiegos chłopaka. Ja nie przesadzam z tym smrodem. Wiem, że pewnie ciężko w to uwierzyć. Higiena osobista jest ważna i wydaję mi się być czyms normalnym, ale nie ma to jic wspólnego z atrakcyjnoscia. Przynajmniej w liceum.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz