Pikantna historia Izy: „Facet zaproponował mi trójkąt z...” (Nie, nie chodzi o drugą partnerkę)

17 Sierpnia 2017

W głowie dziewczyny zrodziły się straszne przypuszczenia. Czy ma podstawy do obaw?

seks w trójkącie

Jedną z wielu przyczyn nieporozumień w związkach są wzajemne oczekiwania co do współżycia. Nie chodzi o dopasowanie fizyczne czy dopasowanie temperamentów, ale upodobania. Zdarza się, że jedna osoba żąda spełnienia zachcianki, która wydaje się drugiej nie do zaakceptowania. Albo przynajmniej bardzo kontrowersyjna.

Przed poważnym dylematem stanęła kilka dni temu Iza. Jej chłopak poprosił ją o coś tak nietypowego, że dziewczyna zastanawia się, czy wszystko z nim w porządku. Napisała do naszej redakcji maila z prośbą o radę, jak ma postąpić i pomoc w rozwianiu wątpliwości.

O co dokładnie chodzi? Oto wyznanie Izy.

- Adriana poznałam rok temu. Od razu wpadł mi w oko, ponieważ jest dokładnie w moim typie. To wysoki, muskularny brunet, a co najważniejsze zadbany i z wyczuciem stylu. Prawdę powiedziawszy musiałam się koło niego zakręcić, ale w końcu mnie dostrzegł. Pierwsza zaprosiłam go na kawę, potem zorganizowałam spotkanie ze znajomymi i stworzyłam jeszcze kilka innych okazji do widywania się. Włożyłam w tę znajomość sporo wysiłku, ale opłaciło się. Adrian po pewnym czasie wyraził chęć jej rozwijania. Tak zostaliśmy parą.

Zobacz także: 10 oznak, że on jest GEJEM... (Choć nawet sam przed sobą wstydzi się do tego przyznać!)

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (18)
ocena
4.2/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Adi
(Ocena: 5)
2017-08-22 11:03:04

Patrz Wolinski lol

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
żabka
(Ocena: 2)
2017-08-21 17:25:52

pusta dziewczyna. pokochała chłopaka przez wzgląd na jego wygląd, jego charakter, potrzeby, przynajmniej na początku były drugorzędne. niestety w każdym związku przychodzi moment, gdy z to co siedzi w człowieku staje się pierwszoplanowe. gdyby był gejem to nie dałby się uwieść kobiecie, a z przyjacielem uprawiałby seks we dwóch, nie oglądając się na nią. jeśli pragnęła odmiany w łóżku mogla sama wyjść z inicjatywą. chłopak może ma skłonności homoseksualne, a może nie. dbanie o wygląd świadczy o tym, że ... dba o wygląd, nie o orientacji seksualnej. bardziej prawdopodobne jest, że ma fetysz cuckold. albo po prostu oglądając pornografię zauważył, że taki układ właśnie podnieca go najbardziej. generalnie zauważam ogromne niedopasowanie i nie wróżę temu związkowi przyszłości

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-21 07:04:31

jeżeli facet pozwala aby inny facet dobierał się do jego partnerki to jej nie kocha-na 1000000 procent

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-19 22:34:40

Zapakować mu palca w kakało, jak mu sie śpodoba to jasne.......

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-18 16:06:06

Nie jest gejem tylko jara go to że dwóch facetów zapina laskę. Nie myśl o głupotach, miłej zabawy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-17 20:37:40

Zazdroszczę...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-17 20:21:01

Zapytaj go po co mu drugi facet? Czy on ma sie z nim zabawiac czy ty czy jak?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ona
(Ocena: 5)
2017-08-17 15:03:12

Dziewczyny zacznijcie się szanować. Nie jesteśmy maszyną do spełniania zachcianek mężczyzn rodem z filmów porno. Nie dajmy się traktować przedmiotowo. Wszędzie aż kipi od seksualności nagości i fetyszy. Bądźmy kobietami a nie dziwkami. Jak chce dziwki proszę bardzo niech idzie i nie wraca. Zacznijmy dbać o siebie o swoją osobowość i o szacunek do samych siebie. Bądźmy Kobietami!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
On do Ona
(Ocena: 1)
2017-08-18 00:00:51

Popieram (rozsądne kobiety) w 100 procentach

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-17 13:32:32

Więc jeśli kobieta ma ochotę na trojkat ze swoim facetem i inna kobieta to jest kryptolesbijką? Och nie, ona poprostu eksperymentuje. Durne podwójne standardy. Jakby zaproponował kobietę to byłby świnia co chce ja zdradzić. Weźcie pomyślcie 2 sekundy zanim zaczniecie pisać..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-17 11:48:12

kazdy ma swoje upodobania w lozku i fantazje..ale powiem ci ze moj maz tez lubi zakupy, uzywa pomadki do ust, czasem potrafi sobie zrobic maseczke i chodzi czesto do fryzjera (na szczescie nie nosi ze soba lusterka!) ale daleko mu do geja a gdybym zaporponowala trojkat z innym facetem chyba by sie juz nie odezwal do mnie..pogadaj ze swoim bo to dziwne..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-08-17 14:22:37

mój tato nie nakłada maseczki a nosi lusterko :D i coś w tym złego ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz