Seks kiedyś i dzisiaj, czyli co się zmieniło w sypialni kochanków przez ostatnich 60 lat?

09 Listopada 2012

Oral, anal, masturbacja, sado-maso – w miłosnej alkowie dokonała się istna rewolucja.

sexy łóżko

W dzisiejszych czasach, kiedy seks przestał być tematem tabu, wiele osób zapomina, że nie zawsze życie erotyczne wyglądało tak, jak teraz. Przez ostatnich 60 lat dokonała się na świecie istna seksualna rewolucja.

Co tak dokładnie się zmieniło? Przede wszystkich seks przestał być dla nas, kobiet, jedynie „małżeńskim obowiązkiem”. Śmiało przejęłyśmy w łóżku inicjatywę i teraz to my dyktujemy warunki.

Co więcej, o ile kiedyś w alkowie kochanków dominowała pozycja misjonarska i nie było czasu na grę wstępną, nie mówiąc już o bardziej wyuzdanych eksperymentach, o tyle dziś miłosne łoże stało się dla nas terenem nieograniczonych seksualnych praktyk.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (25)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-10 13:26:28

Pomożecie ? Proszę! Nie wiem co mam już robić, kogo się poradzić, mam poniekąd błahy problem, lecz kompletnie nie wiem jak się zachować. Trochę może to wydawać się niedojrzałe. Ale proszę o zrozumienie i porady nawet te krytyczne. A więc zacznę od tego że mam 18 lat, chodzę do liceum i szaleje za mną dwóch facetów. Jeśli tak to można nazwać. Nie wiem którego mam wybrać opowiem wam wszystko od początku. Arek jest młodszy o rok, poznałam go pół roku temu, spotykaliśmy się, było między nami bardzo dobrze.. ale w szkole nie okazywał mi zbytnio dużego zainteresowania. Wolał iść sobie na długiej przerwie zjesc kebaba niż ze mna pogadac. Śmieszne prawda? Lecz jak próbowałam do niego dotrzeć średnio się dało. Wciąż mówił że mnie kocha, nie wyobraża sobie życia z inną itd. Byłam o niego zazdrosna na każdym kroku, o każde spojrzenie które było skierowane do innej. Jest piękny..ale.Właśnie jest ale, nie wiem czy facet nadaje się by myśleć o nim poważnie. Moja zazdrość doprowadzała go do obłędu, nawet skasował dla mnie portale bym nie robiła mu wyrzutów. Ale gdy mu powiedziałam że to koniec po kilku godzinach założył sobie wszystko. Pokazał mi wszystkim że jednak mu nie zależało, bo znowu wrazen zaczal szukac. Jest typem imprezowicza. Kazdy go uwaza że jest z dziewczyna tylko i wylacznie dla seksu. Lecz ja poznalam go z innej strony, odkrylam ze tak naprawde jest wrazliwym facetem. Zwierzal mi się, poznałam jego sytuacje rodzinną, że ma nie ciekawą sytuację finansową. Cały czas pomaga z bratem mamie finansowo. Tylko jest maly problem (nagle wszystko mi powiedzial jak zakonczylam znajomosc, mialam wrazenie ze zrobil to bym sie zlitowala). O Arku to narazie tyle. Pojawił się Maciek, najlepszy przyjaciel mojej koleżanki. Gdy go poznalam latał za Aśką, miał z nią iść na wesele ale go olała. Wiec wpadł na pomysł że może ja z nim pojdę. Wszystko było w szybkim tempie bo jeszcze była świeża sytuacja z Arkiem. Co się okazało, Arek miałbyć też a tym weselu, ponieważ młoda była z jego wsi. Maciek jest starszy o rok, razem w tym roku mamy maturę ponieważ jest w technikum. Po tym weselu zaczął za mną latać. Praktycznie na każdej przerwie przychodzi do mnie. Maciek Arka nienawidzi, i wzajemnie..(jakieś konflikty z przed lat-generalnie równiez o dziewczyne) W trakcie znajomości z Maćkiem, Arek wciąż do mnie wypisywał smsy, że mnie kocha, że bedzie się staral tylko bym mu dała szanse. I że nawet chce pobić Maćka za to że ze mną przebywa! Maciek się zdenerwował i również miał ochote się z nim pobić. ( naszczęście nie doszło do tego). Maciek jest ładny, ale za szczególnie mnie nie pociąga. Gdy z nim spędzam czas dobrze się dogadujemy itd. Obaj faceci mają wyjatkowy charakter . Obaj mężni, pracowici itd. Czasami mam wrazenie że chyba lece na kase bo zrezygnowalam z Arka;/ ale w sumie dopiero pozniej się dowiedzialam o tym. Codziennie mi się śni. Zastanawiam się czy coś do niego czuje. Czy bym umiala mu zaufać. On ciągle na coś liczy. Maciek zresztą też. Dziewczyny co mam robić poradzcie mi ! Błagam!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-10 13:56:25

ale masz problemy...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-10 22:51:31

Zadaj sobie jedno podstawe pytanie. "Przy kim czuję się szczęśliwa?" Pomijając pieniądze, i dawne historie. Zastanow się kto Ci rozwesela i przy kim czujesz się dobrze. I zastanów się na kogo możesz liczyć. Na kim się oprzeć. Bo w związku najważniejsza jest przyjaźń między kobietą a mężczyzną :) powodzenia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-11 09:11:31

zastanów się. budzisz się rano w łóżku, kto leży obok Ciebie ? i masz odpowiedz ;))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-11 19:18:41

jak masz 18 lat, to wez sie za nauke, a nie za facetow;) a jesli nie mozesz wybrac zadnego z nich, to nie wybieraj wcale tylko poczekaj na tego jedynego, ktory nie bedzie mial konkurencji:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-10 11:29:52

fajne majtki :D kiedys robili to i wiele wiecej :D czesciej i w ogole. nikt jednak nie obnosil sie z tym, a seks nie byl tematem tabu. tak mi sie wydaje :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 17:24:11

ta dziewucha na zdjęciu jest obrzydliwa, wygląda na jakaś taką zaniedbaną i... brudną

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-10 00:37:00

ale masz problemy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 13:53:57

niczego nowego się nie dowiedziałam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 13:28:54

HAh, moje życie seksualne za 60 lat nie będzie w ogóle wyglądało..jak sądzę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 15:26:31

"nasze" w sensie, że nas ludzi ogólnie, jeju...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 17:46:06

ona mowi ze za 60 lat to juz nie bedzie zyc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 13:21:10

eee bzdury...ludzie robili to samo co my tylko się do tego nie przyznawali publicznie w obawie przed tym, co powiedzą sąsiedzi...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 13:41:17

dokładnie... ale moze tez niektorzy po prostu uważali to za niestosowne, dzisiaj to norma i nikt w ttm nie widzi nic złego, ale wiadomo, wtedy była trochę inna mentalność.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 09:35:12

Pomóżcie znaleźć pomadkę (bo błyszczyk to raczej nie jest) pani ze zdjęcia :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 10:04:08

Mi tez sie podoba :(!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 10:13:51

Co prawda nie podam pomadki tylko błyszczyk, ale essence xxxl shine nr 19 nude candy-wyglada identycznie:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 10:33:39

jak trup... nie rozumiem fenomenu tego odcienia...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 11:15:23

idz do inglota tam jest mnóstwo takich odcieni, ja mam numery: 112, 161 i sa podobne wlasni ;) zreszta jak tam pojdziesz do oczoplas , napewno cos znajdziesz;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 09:11:08

Już na pewno nia nasze życie seksualne a naszych wnuków.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 08:31:41

Jak można było nie lubić seksu oralnego, ja nie wyobrażam sobie seksu bez dobrej minetki i lodami;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 16:08:01

pozarastani byli krzokami to lody spływały,szukali finalu :)))))))))))))))))))))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz