Przewodnik po świecie męskich kłamstw

14 Czerwca 2010

Przekonaj się, jakimi zdaniami wyssanymi z palca najczęściej faszerują nas mężczyźni.

Przewodnik po świecie męskich kłamstw
>

Praktycznie każdy mija się z prawdą, a już faceci są w tym mistrzami. Oczywiście, zwykle mówią nam, kobietom, dużo pięknych i, co ważne, szczerych słów. Karmią nas nimi, gdy im zależy i gdy naprawdę się zakochają... Ale nawet wtedy zdarza im się minąć z prawdą. Są takie koronne kłamstwa, po które sięgają wszyscy faceci, bez względu na wiek, słabości i światopogląd. Już czas najwyższy, żebyś je poznała. Następnym razem, kiedy mężczyzna sprzeda ci jeden z poniższych tekstów, będziesz już wiedziała, żeby wysłać go do diabła. 

Kłamstwo #1

„Nie podobają mi się twoje koleżanki"

Słowo koleżanki możesz również zamienić na przyjaciółka, siostra, współpracowniczka. Jeśli chcesz, zrób z nich liczbę mnogą. Bez względu na to, jaką kombinację wybierzesz, bądź pewna, że jest wśród nich przynajmniej jedna atrakcyjna dziewczyna. Dowód? Twój facet za tobą szaleje. Podobasz mu się przede wszystkim jako kobieta. Jeśli twoja siostra jest do ciebie podobna, nie może uznawać jej za brzydką. Podobnie jest z przyjaciółkami. Podświadomie otaczamy się ludźmi podobnymi do nas, bo najlepiej czujemy się w ich towarzystwie. Skoro ten facet za tobą szaleje, nie ma możliwości, żeby twoje koleżanki uznawał za kompletnie nieatrakcyjne. Jest przecież mężczyzną z krwi i kości, dlatego z pewnością docenia walory innych kobiet. Co oczywiście nie oznacza, że on o nich fantazjuje i najchętniej umówiłby się z nimi na randkę. Po prostu bardziej fair byłby, gdyby powiedział „OK, są ładne, ale nie dorastają ci do pięt". Lepsze to niż mydlenie ci oczu, że są fatalne, pokraczne i w ogóle nie widzi w nich kobiet. W końcu z jego orientacją wszystko jest w porządku, prawda? 

Kłamstwo #2

„Nie robię sobie dobrze"

O tak, panowie zawsze mają idealną wymówkę: wszyscy jak jeden mąż utrzymują nas w przekonaniu, że odkąd są w stałym związku, nie muszą się sami zaspokajać. I faktycznie większość kobiet nabiera się na tę bajeczkę. Bo skoro seks jest nieziemski, a wy całymi dniami najchętniej nie wychodzilibyście z łóżka, to jakim cudem (i kiedy?!) on może mieć chętkę na samozaspokojenie? Niestety, nic bardziej mylnego. Mężczyźni robili, robią i będą sobie robili dobrze, bez względu na to, czy są singlami, seryjnymi podrywaczami, czy mają żonę. Taka już ich natura, choć lepiej ich nie pytaj, czy i jak często to robią. Paradoksalnie, im częściej się kochają, tym ich ochota na rozładowanie nadmiaru energii się zwiększa.

 

Strony

Komentarze (31)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-05 19:20:51

przynajmniej zdrowy facet ten co wali i pornosy oglada ( oczywiście nie erotoman bo to choroba) przeciez to normalne A artykuł sama prawda Mnie kłamał na każdym kroku a i tak znajdowałam płyty z wygibasami :) Śmieszyło mnie to strasznie bo taki wstydliwy to on w łóżku nie był jak wtedy gdy mu tak mówiłam :) normalna rzecz a dziewczyny które nie chcą przyjac że tak mają prawdziwi, ale podkreślam PRAWDZIWI faceci to są jakieś zakompleksione na swoim punkcie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-07-03 15:11:08

Wszystkie wymienione przez ciebie (zwracam sie do autorki) kobiety ktore wierza w to,ze faceci nie ogladaja porno i sie nie zadawalaja,nadaj w to wierza ;-) i zamiast pomyslec pokornie,wola ciebie wyzwac...takie juz jestesmy "lekko myslne i pochopne" a faceci to plec prymitywna,choc mam meza jest dobrze wiem,ze jest tylko facetem.Nikt nie jest dla nikogo idealem przez wiecznosc. Senqa

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-16 22:44:17

denny artykuł

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-16 09:28:59

ale brednie!! nic nowego się z niego nie dowiedziałam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-15 22:32:35

ale głupoty aż się tego czytać nie chce....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-15 20:56:43

Głupi artykuł ;-) Współczuję autorce faceta. Straszne głupoty.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-15 19:07:20

ja niestety nie mogę czerpiać [przyjemnosci ;( od kiedy jestem z partnerem w ogóle nie odczuwam rozkoszy... chyba go nie kocham... sama odc zuwam rozkosz, ale z nim już nie ;( co robić? zostawić go? bardzo cierpię, a on od razu ma orgazm... on mnie bardzo kocha, nie chcę go zranić,. ale on mnie przeraża, ciagle nalega na ślub, a ja chcę z nimz erwać... ostatnio chciałam to zakończyć, ale on znowu wyszedł ze ślubem... co robić? prosze pomóżcie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-15 16:56:07

wlasnie ze artykul jest ok. tylko niektorzy sa zbyt naiwni i nie chca przyjac strasznej prawdy do wiadomosci

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-15 15:10:57

Super artykuł- WSZYSTKO SIE ZGADZA!:P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-15 12:38:24

Autorka to jakaś tępa cipa i nie zielonego pojęcia o factach

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-16 22:54:19

dokladnie ;] z facetow sie ciagle robi jakis totalnych alkoholikow i erotomanow jakby wszyscy byli tacy sami i tykokobiety byly wspaniale, kazxdainna i co jedna to lepsza a daceci tepa szara masa..no ale jak sie zna mazyczn tylko od strony zwiazkowej a poza tym ma same "psiapsiołki", to co sie dziwic ;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz