Pierwszy raz w Polsce z… miłości

21 Lipca 2008

Większość nastolatków deklaruje, że do pierwszego razu potrzebują „czegoś więcej”.

Pierwszy raz w Polsce z… miłości

Okazuje się, że pomimo atakującego z każdej strony seksu, wśród młodych ludzi nie panuje moda na wczesną inicjację. Z badań przeprowadzonych przez socjologów z Dolnego Śląska wynika, że ponad 80% respondentów uważa miłość za główny powód do rozpoczęcia współżycia.

Większość swój pierwszy raz przeżyła w domu. Młodzi ludzie twierdzą, że zanim zaczną uprawiać seks, chcą osiągnąć „odpowiedni wiek”. Mimo takich „trzeźwych” deklaracji prawie 40% badanych w wieku 15 - 20 lat ma już za sobą swój pierwszy kontakt płciowy.

Przypomina to amerykańskie badania, w których sporo nastolatków deklaruje wstrzemięźliwość seksualną do ślubu, a rekompensuje to sobie seksem oralnym.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (468)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-10-17 20:49:11

skoro sex jest taki piekny (bo jest, nie oszukujmy sie) to czemu dziewczyna w mlodym wieku nie moze sporbowac??

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-10-13 14:16:16

Ja mam 15 lat i o rok starszego chłopaka , Kocham go bardzo i fakt trzeba przyznać , że i jego i mnie do tego ciągnie ... ale uważamy , że jest to trochę za wcześnie chociaż każdy może to zrobić jeżeli czuje , że naprawdę jest do tego gotowy. :) Jednak my zastąpiliśmy to seksem oralnym i na daną chwilę to nam wystarczy myślę , że za jakiś rok lub dwa lata będzie można bawić się w normalny , naturalny , piękny i ekscytujący seks. Ale to moje zdanie . :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-10-12 15:06:33

Moja historia jest dość ciekawa. Jestem z moim chłopakiem od czasów 3 klasy podstawówki, w 6 klasie nasz związek przybrał trochę poważniejszy charakter.... jestem teraz w 3 gim, on jest 1 LO, jesteśmy ze sobą 7 lat i dopiero kilka miesięcy temu zaczęliśmy mówić o wspólnym seksie, czuję się już gotowa bo WIEM że go kocham , i to nie jest kilkumiesięczne zauroczenie. Jednak uważam że jestem trochę za młoda, za 5 miesięcy skończę dopiero 16 lat ale mimo wszystko odczuwam cholerny pociag do niego, i nie waham się już. Wiem że on odwzajemnia moje uczucie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-10-12 02:23:42

a ja mam 16 lat i moim zdaniem jestem dośc 'ułożona' w porównaniu do moich rowieśniczek... ekhm. mysle ze do tego trzeba dojrzeć psychicznie, z reszta jak ktoś się szanuję to (za przeproszeniem) nie daje dupy!! No a tak w ogóle z tego co się orientuję, gdy kobieta/DZIEWCZYNA zacznie za wczesnie inicjację seksualną, to potem z większą łatwoscią i wcześniej jest się narazonym na różne choroby dróg płciowych... no, faceta to nie dotyczy. Jakiś ginekolog kiedyś sie wypowiadał, ze dolana granica to 19lat, ale mysle ze to i tak za wcześnie.... LUDZIE, SZANUJCIE SIĘ!! a Nie tylko seks wam w głowie xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-16 10:22:00

Powiem wam tyle że koleżanka poszła do łóżka jak miała 15 lat ateraz w wieku 16 lat za kilka dni będzie rodzić a jej facet poszedł sobie w ch... a też niby kochali sie z miłości....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-19 22:12:00

Ehhh Ja MAm 15 lat a moj chlopak jest rok starszyyy i chcial to zemna zobiccc ale ja powiedzialam ze nie jestem gotowa moim zdaniem nie ma znaczenia czy ktos jest za mlody czy za stary jezeli jest sie pewnym ze to wlasnie on zasluguje na ciebie i ufasz mu to sie mu oddaj a wy przestancie wyzywac laski od dziwek bo pewnie same lepsze nie jestescie wcale bym sie nie zdziwila jak bym ktoras z was zobaczyla z jakim fagasem w krzakach wiec przestancie pieprzyccc kazda laska powinna decydowac sama o tym czy chce oddac sie chlopakowi czy nie a wasze niektore opinie sa do baniaaaa:ka;/;/;/;/;

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-19 22:11:00

Ehhh Ja MAm 15 lat a moj chlopak jest rok starszyyy i chcial to zemna zobiccc ale ja powiedzialam ze nie jestem gotowa moim zdaniem nie ma znaczenia czy ktos jest za mlody czy za stary jezeli jest sie pewnym ze to wlasnie on zasluguje na ciebie i ufasz mu to sie mu oddaj a wy przestancie wyzywac laski od dziwek bo pewnie same lepsze nie jestescie wcale bym sie nie zdziwila jak bym ktoras z was zobaczyla z jakim fagasem w krzakach wiec przestancie pieprzyccc kazda laska powinna decydowac sama o tym czy chce oddac sie chlopakowi czy nie a wasze niektore opinie sa do baniaaaa:ka;/;/;/;/;

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-04-19 22:02:00

[quote="Gosc"]Ja swój pierwszy raz przeżylam majac 15lat. Moj chłopak mial 17^^ Chodzimy ze soba praiwe 2 lata..^^ i baaaardzo się kochamy ^^ nie wyobrazam sobie życia bez niego..^^ Dzisiaj też bedziemy się kochać^^ i mam nadzieje że bedzie to udany stosunek..^^ łaa.. niemoge sie doczekać.. hmm.. może jestem młoda i nieochodzą mnie glupie wasze komentarze.. nie wazne czy sie ma 15 czy 17 lat.. czasami 15nastolatka jest rozwaznijesza niz 18nastolatka i potrafi sie zabezpieczyc..! wiec darujcie sobie swoje hamskie komentarze.. [/quote] Przyznaje racjeee ehhh wy tylko potraficie przetyrac kogos nawet jeesli laska majaca 15 lat chce sie kochac ze swoim chlopakiem to jej sprawa wazne zeby pozniej tego nie zalowala i wiedziala ze on jest tym jedynym:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-03-20 16:22:00

TO JEST CHORE,ŻEBY 15NASTOLATKOWIE MOGLI SIĘ JUŻ BYKAĆ!!! JA BYM DAŁA PEDOFILIE DO 17NASTEGO ROKU ZYCIA!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-03-20 16:22:00

TO JEST CHORE,ŻEBY 15NASTOLATKOWIE MOGLI SIĘ JUŻ BYKAĆ!!! JA BYM DAŁA PEDOFILIE DO 17NASTEGO ROKU ZYCIA!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz