Pierwsza miłość faceta: Choćby minęło wiele lat, on nadal może o niej myśleć - Twój też!

28 Sierpnia 2012

Nawet najwierniejsi panowie mają swoje małe sekrety.

Pierwsza miłość faceta

Partner cały czas zapewnia cię o swojej bezgranicznej miłości? Mówi, że nie widzi świata poza tobą? Niestety! Jego wyznania mogą nieco mijać się z prawdą.

Najnowsze badanie przeprowadzone przez brytyjskich psychologów ujawniło zastanawiającą prawdę. Okazało się, że średnio co czwarty mężczyzna wzdycha ukrycie do swojej eks. Wielu fantazjuje o seksie z byłą partnerką.

Panowie często wspominają zwłaszcza swoją pierwszą miłość. Z biegiem lat, zamiast nabrać większego dystansu do tego, co wydarzyło się w przeszłości, mężczyźni coraz bardziej rozpalają w sobie wewnętrzny ogień pożądania.

O tym, co było kiedyś, nie pozwalają im zapomnieć przede wszystkim portale społecznościowe. W dobie Facebooka, dawna ukochana, jest przecież na wyciągnięcie ręki...

Alicja Piechowicz

Zobacz także:

5 rzeczy, które FACET chciałby, abyś o nim wiedziała (ale raczej nigdy Ci tego nie powie)

Oto lista męskich tajemnic, które z całą pewnością powinnaś poznać.

Jak błyskawicznie rozszyfrować faceta?

Możesz czytać w mężczyznach jak w otwartej książce.

Strony

Komentarze (118)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2016-10-05 23:16:46

czesto jako argument przciwko powrotom do dawnej milsoci jest posadzanie ludzie z przeszlosci o zmiane, ze nie sa juz tymi samymi ludzmi, i jest to przedstawione w negatywny sposob. Jednak, nie zawsze ta zmiana jest na gorsze. Ja bym raczej powiedizala ze ludzie zmieniaj sie na lepsze. Przykladowo ja sam w wieku 40 lat wygladam duzo lepiej niz wtedy kiedy mialam 20. Bylam chuda, plaska, krzywe zeby , byle jakie wlosy, brak dobrych ubran i wiele innych.Teraz zabki prosciutkie wiec czesciej sie usmiecham, przytylam troche wiec mam duzo lepsza figure, wlosy dlugie zadbane, brak tradziku, jasna , delikatna cera. Dobra dieta robi swoje. Nie wspomne juz o doswiadczeniu zyciowym i pewnej madrosci zyciowej, wiekszej pewnosci siebie a jednoczesnie wiekszej pokory, bo zycie pokazalo ze wszystko mozna przegrac w ciagu jednego pstrykniecia palcem. Uwazam ze bylabym w stanie zaoferowac mojej milosci z przed lat znacznie wiecej teraz niz wczesniej. Jezeli on rowniez rozwijal sie, nie marnowal czasu to nie widze dlaczego nasz zwiazek , skoro tak bardzo sie kochalismy, i wciaz do siebie tesknimy, mial nie udac.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
tolka
(Ocena: 5)
2016-07-15 16:19:03

ja swojego bylego spotkałam ponownie na portalu ezeo, byłam jego pierwszą. Podobno nadal o mnie mysli i ma mnie w sercu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
M
(Ocena: 5)
2015-11-07 15:10:52

re: Pierwsza miłość faceta: Choćby minęło wiele lat, on nadal może o niej myśleć - Twój też!

Minęło 10 lat, a ja ciągle nie mogę uporać się z tęsknotą za moją pierwszą miłością. Najgorsze jest to, że była odwzajemniona, ale nigdy nie zrealizowana, bo oboje byliśmy zbyt dumni, żeby się do niej przyznać, rywalizowaliśmy głupio na zasadzie "komu bardziej nie zależy". Potem, po latach, szczerze sobie o tym mailowo porozmawialiśmy. Było już za późno, a przecież oboje szaleliśmy za sobą potwornie przez kilka lat. Teraz mam fantastycznego faceta, jestem juz po ślubie, byłam w nim zakochana i kocham go, ale to już nie to samo i ciągle - mimowolnie - wracam myślami do tej pierwszej, największej, niezrealizowanej nigdy miłości. Czasami mam nawet fantazje erotyczne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-04-20 20:20:10

re: Pierwsza miłość faceta: Choćby minęło wiele lat, on nadal może o niej myśleć - Twój też!

Kiedy byłem samotny było mi strasznie ciężko. Na szczęście dzięki rytuałowi ze strony urokmilosny24.pl odzyskałem ukochaną. Jestem najszczęśliwszy na ziemi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-02-09 23:29:24

re: Pierwsza miłość faceta: Choćby minęło wiele lat, on nadal może o niej myśleć - Twój też!

Patryś.. Ty wiesz! Szaleje za Tobą mimo wszystko

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
PITEK
(Ocena: 5)
2013-09-26 10:27:36

re: Pierwsza miłość faceta: Choćby minęło wiele lat, on nadal może o niej myśleć - Twój też!

M. - kocham Cię mimo, że minęło 17 lat od rozstania, mimo, że każde z nas ma swoje życie. A nazywamy to co nas łączy teraz : przyjaźnią. Gdybyśmy wówczas , gdy się rozstawaliśmy zrozumieli, że to , że nasze uczucia się uspokoiły a nie zgasły...Tak więc dla wszystkich , którzy myślą, że jeśli szał uniesień minął, to minęła miłość, niech to będzie sygnał, że zanim się podejmie ostateczne decyzje warto je setki razy przemyśleć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
tomek
(Ocena: 5)
2013-07-06 02:59:41

re: Pierwsza miłość faceta: Choćby minęło wiele lat, on nadal może o niej myśleć - Twój też!

Z moja dziewczyna i przyszla zona jestesmy juz 5 lat ze soba, bardzo mocna ja kocham , jest cudowna , piekna inteligentna. Marzenie jak Megan Fox. Chce z sie z nia zestarzec i miec dzieci. Jednak sa dni ze mysle o swojej bylej i moje serce bije mi jak szalone, na naszej klasie odnajduje jej zdjecie i widzac ja zaczynam sie pocic robi mi sie smutno i nie wiem czy to jeszcze milosc czy tesknota. Wiem ze laczyla nas wielka namietnosc ale nie szlismy w tym samym kierunku. moja obecna partnerka nie mam juz tej namietnosci ale jest to co brakowalo mi z moja pierwsza . sam nie wiem jestem czasem rozbity. moja dziewczyna czasem sie pyta co mi jest ale nie moge jej wyznac ze sam nie wiem , wiem ze by plakala i bylo by jej smutno a ja ja kocham bardzo mocno, zycie za nia bym oddal. Moze to skutek braku namietnosci , ktory mialem z moja pierwsza dziewczyna a moze moja pierwsza byla miloscia mojego zycia, z jednej strony nienawidze jej bo mnie zdradzila i zostawila a z drugiej strony za nia tesknie. Nie wiem moze to juz tylko urojenia ,moje serce wypchnelo zdrade mozg zapomnial i moze tesknie za tym jak bylo na poczatku. Wiem ze kocham swoja obecna partnerke, jednak te mysli nie daja mi spokoju i sa wkurzajace. nigdy sie nie zejdziemy to wiem, jestem glupcem, nie licze nanic, nie utrzymujemy kontaktu, ale wciaz jej obraz klebi mi sie przed oczami. nie wiem co mam robic

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Asia
(Ocena: 5)
2012-12-21 20:44:20

Robert, kocham Cię.....juz tyle lat...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-02 07:40:26

Z moim ex nie jestem już 2 lata a on nadal pisze,że mnie kocha i nie potrafi beze mnie żyć, bo właśnie byłam jego pierwszą prawdziwą miłością..Twierdzi nawet,że jego obecna partnerka wie o tym..Co jakiś czas ciągle prosi o spotkania i kolejne szansy..Jednak moje uczucia wygasły totalnie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-31 11:57:57

ja cały czas myśłę o swoim byłym.... czytając to co tutaj piszecie, coraz bardziej mam ochote odezwać się do niego, spróbować spotkać, nawiązać znowu kontakt.. tesknię za nim. ma dziewczyne ale nie wydaje mi się żeby mu na niej szczególnie zależało.. brakuje mi go. staram się być tam gdzie on, żeby mnie widział, staram się dobrze wyglądać, tylko dla niegoo..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz