O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

26 Maja 2013

A o co one chciałyby być pytane? Sprawdziłyśmy, podpytałyśmy – oto wnioski.

Faceci

Bez problemu można znaleźć artykuły poświęcone temu, jakich pytań mężczyźni nie powinni zadawać kobietom i na odwrót. Niewiele jest natomiast tekstów na temat pytań, które prawie w ogóle nie padają z męskich ust. A na które my, kobiety podświadomie czekamy. O co mężczyźni pytają nas za rzadko?

„Czy jesteś szczęśliwa?”

Bycie z drugą osobą w zasadzie sprowadza się do odczuwania szczęścia, które jest tak szerokim pojęciem, że oznacza jednocześnie spełnienie, radość, satysfakcję, spokój, stabilizację itp. Związek, który nie daje szczęścia, powinno się jak najszybciej zakończyć albo popracować nad jego uzdrowieniem. Z badań wynika, że mężczyźni kochają kobiety szczęśliwe – takie, które są wesołe, spontaniczne, nie traktują życia zbyt serio. Szczęśliwa partnerka wnosi bowiem swoją radość do związku, a więc zaraża nią również mężczyznę. Tyle że oni tak rzadko pytają nas, czy jesteśmy szczęśliwe w życiu, zwłaszcza u ich boku. „Chciałabym, żeby mój narzeczony zapytał mnie kiedyś, czy jestem z nim szczęśliwa, ale raczej to nie nastąpi” – wyznaje 23-letnia Agata. Wy również byście chciały?

Strony

Komentarze (50)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

elo
(Ocena: 5)
2013-05-27 11:17:57

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

„Na co masz ochotę?” - to pytanie jest mi stawiane prawie zawsze przed seksem. Bzdurki papilotku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
jaaaaaaaaaaaaaaaa
(Ocena: 5)
2013-05-27 08:45:01

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

ja z moim facetem rozmawiamy na każdy temat nie mamy przed soba żadnych tajemnic wiec nie ma także żadnych problemów ;p nie rozumiem dlaczego facet nie potrafi zadać takiego pytania swojej kobiecie ja takiego problemu na szczęście nie miałam ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
omg
(Ocena: 5)
2013-05-27 08:31:31

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

Jak zwykle artykul ktory wsadza ludzi do jednego worka...Nie wiem czy autor tego idiotycznego tekstu sie domysla ale istnieje pełno facetów, kórzy zachowują się normalnie. Komu wy zadajecie te pytania? Skąd to wiecie? a no z nikąd bo zawsze uogólniacie. Tak samo krew mnie zalewa jak czytam o tym jak to każdy każdego zdradza, Gówno prawda! Jesli prowadzicie ankiety specjalnie wsor patologicznych zwiazkow gdzie czarno na bialym ktos kogos zdradza to nie musicie sie chwalic wszedzie swoimi porytymi wynikami.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
qwerty
(Ocena: 5)
2013-05-26 23:17:58

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

O matko, to mój facet jest nienormalny skoro zadaje niektóre z tych pytań? :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-26 21:27:54

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

Mój zadaje mi te wszystkie pytania :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Karola
(Ocena: 5)
2013-05-26 21:15:21

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

Nie pytają , bo kobiety same już zdążyły sobie na to odpowiedzieć hehe

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-26 20:34:37

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

mój mi zadaje ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-26 20:09:34

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

hmm moj zadal mi wszystkie pytania za wyjatkiem tych o przeszlosc :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kina
(Ocena: 5)
2013-05-26 18:05:09

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

Zabawne, bo mój chłopak w przeciągu pół roku pytał sie o to wszystko :) A czy jestem z nim szczęśliwa zapytal wczoraj :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-26 16:39:01

re: O co faceci NIE pytają swoich kobiet?

Jakiego penisa miał twój były?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz