Naiwne, PIJANE, chętne na niezobowiązujący seks: Takie najbardziej podobają się facetom!

06 Grudnia 2012

Smutna prawda o męskich gustach.

kobieta pijana

Wyobraź sobie, że w jednym pomieszczeniu znajdują się dwie dziewczyny: pierwsza jest kompletnie pijana, ledwo trzyma się na nogach i nie grzeszy inteligencją, druga zaś jest atrakcyjna, mądra i pewna siebie. Jak myślisz, którą z nich większość facetów uzna za bardziej seksowną? Choć trudno w to uwierzyć, odpowiedź brzmi: tę pierwszą.

Do takich właśnie wniosków doszli badacze z University of Texas, którzy pod kierownictwem Cari Goetz przeprowadzili szereg testów na męskie preferencje. Eksperyment, w którym wzięło udział 76 studentów, pozwolił na wyodrębnienie 22 wyznaczników świadczących o tym, że dziewczynę można w błyskawiczny sposób wykorzystać seksualnie. Aż 19 spośród nich zostało uznanych przez płeć brzydką za… cechy kobiecego seksapilu!

- Mężczyźni oceniali kobiety ze zdjęć, które wykazywały różne stopnie podatności. Okazało się, że te, które wyglądały na głupie, pijane i senne zostawały oceniane najwyżej. Podobnie zresztą jak panie ubierające się wyzywająco, szukające uwagi i przybierające odważne pozy – czytamy na serwisie facet.wp.pl.

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (69)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-04-20 10:09:05

re: Naiwne, PIJANE, chętne na niezobowiązujący seks: Takie najbardziej podobają się facetom!

Panowie! Wy nie przejmujcie sie jakimis badaniami ktore byly przeprowadzane na zadnych seksu studentach ktorzy patrza wlasnie na kobiety w ta strone, ktora by mu szybciej dala... KAZDY Z NAS DOSKONALE WIE CO CENI SOBIE W KOBIECYM PIEKNIE bedac wlasnie MEZCZYZNA A NIE STUDENCIKIEM!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-29 08:52:57

Kto pisze takie bzdury chyba tylko rozżalone kobiety .Miałem i mam jedną kobietę w życiu moja żonę .Nie wyobrażam sobie życia bez niej .Pokochałem Ją za to że nie była łatwa , ze się szanowała , wiedziała czego chce .A 18 lat po ślubie kocham żonę tysiąc razy mocniej jak po ślubie . I mężczyzna nie bzyka co popadnie wacka na śmietniku nie znalazłem .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-20 18:15:46

No i już wiem czemu jestem sam - po prostu otaczają mnie kretynki i wyuzdane pustaki :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-12 15:52:46

Może jest dużo facetów którzy tak robią, ale ją jako facet bronię honoru mężczyzny, nie macie podstaw mówić tak o wszystkich zaletach tylko o większości jak coś, są też tacy co mają jedną partnerkę seksualną na całe życie. A FACETA POWIEM TYLE Z MOJEGO DOSWIADCZENIA AZ WSTYD MI ZA WAS, WIEKSZA SATYSFAKCJĄ NIE JEST ILOŚĆ ZALICZONYCH. Lepiej mieć jedną na całe życie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-08 21:20:28

Szok niedowierzanie miliony pytań bez odpowiedzi. Ten artykuł zmienił moje życie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-07 23:17:36

tak się zastanawiam czy ten artykuł dotyczy mężczyzn czy chłopców? Mój mężczyzna nie cierpi pijanych kobiet. Raz w życiu się przy nim upiłam, oczywiście był przy mnie, pilnował mnie jak wymiotowałam, zawiózł mnie do domu i zaniósł do łóżka, ale rano powiedział, że był to dla niego najgorszy widok i poprosił bym już nigdy więcej się nie upijała bo pijana kobieta to dla niego brzydki widok.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-07 23:03:02

I potrzebne były do tego badania....? Każda dziewczyna, która ma w swoim otoczeniu jakiegoś kolegę będzie od niego to wiedziała. Szok

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-07 23:01:10

tylko że żaden nie szuka żony - żona sie znajduje jak głupia pijana laska zachodzi w ciążę a potem faceci narzekają że mają wredne żony

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-07 17:24:00

Od dawna juz to wiedziałam .... plytkie myslenie tak i jak cali są płytcy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-12-07 15:07:46

Prawda jest taka ze faceci du*pcza wszystko co zywe i nie ucieka na drzewo. Taka ich egoistyczna natura. Okazje taka musza wykorzystac, bo co by nie skorzystac. Mlode, pije, idelne do zaliczenia. Gorzej jak pojdzie z taka pijana i tak zacznie rzygac po nim pewnie juz taki chetny nie bedzie.. Swoja droga drazni mnie pewien stereotyp. Facet dupcz*s ktory zalicza nie zliczone ilosc panienek jest bohaterem, kobieta ktora maiala kilku partnerow seksualnych to dzi*ka. Bez sensu... Ale coz prawda jest taka ze faceci sa obdarzeni natura egoistyczna i nieprzeocza rzadnej okazji. Nie twierdze tez ze nie ma faceto porzadnych aczkolwiek takowego jeszcze nie spotkalam. Jedno jest pewne takich facetow jest malo, wiekszosc populacji tej plci to podgatunek dupczusi*w.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz