Kobieta - słabsza płeć?

24 Października 2010

Mamy dowody na to, że jesteśmy silniejsze od facetów w naprawdę wielu sytuacjach! Jakich?

Kobieta - słabsza płeć?

Płeć piękna i płeć brzydka. Płeć słaba i płeć silna – tak mówi się o kobietach i mężczyznach. Utarło się, że jesteśmy istotami kruchymi, słabymi, delikatnymi, przy których mężczyźni to istne wulkany energii, charyzmy i przebojowości. Na całe szczęście czasy, gdy miejsce kobiety było w kącie, są dawno za nami. Teraz dziewczyny nie boją się czerpać z życia pełnymi garściami. Głośno mówią o swoich potrzebach. A nawet jeśli o czymś nie dyskutują – w wielu dziedzinach doskonale sobie radzą. Mężczyźni, wbrew pozorom, są bardzo często znacznie słabsi od kobiet. Dowodów na to jest naprawdę bardzo dużo.

Żyjemy dłużej od mężczyzn

Pierwsza dobra wiadomość: kobiety żyją średnio o dziewięć lat dłużej od panów – co ciekawe, najdłużej żyją panie z nadwagą. Z kolei od czterech lat mężczyźni umierają wcześniej... we wszystkich krajach świata! A to już musi o czymś świadczyć. I świadczy. Przede wszystkim o tym, że kobiety bardziej o siebie dbają. Zwracają uwagę na to, co jedzą, starają się regularnie ćwiczyć, systematycznie odwiedzają ginekologa. Dzięki temu, jeśli są chore, wcześniej się o tym dowiadują i mogą w porę wygrać walkę nawet z najpoważniejszą chorobą. Poza tym w przeciwieństwie do mężczyzn kobiety dbają o profilaktykę. Panom wydaje się, że nic złego ich nie spotka. Jedzą byle co i byle gdzie, większość z nich ćwiczy od przypadku do przypadku, nie cierpią wizyt u lekarza, o stomatologu nie wspominając. – Myślą, że są supermenami. I w tym tkwi błąd ich pojmowania – zaznacza psycholog dr Anna Chotecka.

Umiemy odmówić używkom

„Kochanie, może tym razem nie będziesz piła i poprowadzisz samochód?” – facet pyta swoją dziewczynę przed imprezą. Ona się zgadza, choć wie, że „tym razem” zdarza się praktycznie... za każdym razem. Rozmowa brzmi znajomo? Tak, tak, ileż to razy my, kobiety musimy wstrzymać się od picia alkoholu, bo nasz facet nie wyobraża sobie bez niego imprezy. Nasza siła polega na tym, że znacznie łatwiej niż mężczyznom jest nam powstrzymać się od używek. A dzięki temu jesteśmy zdrowsze i nie wpadamy w sidła nałogów, które nawet największego twardziela mogą doprowadzić do zguby. Palenie papierosów, picie alkoholu, zażywanie narkotyków może skończyć się najczarniejszym scenariuszem. Kobiety na tego typu „przyjemności” są bardziej odporne. Czy nie są zatem silniejsze?

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (42)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 23:43:53

re: Kobieta - słabsza płeć?

baby do garow, tylko dupy umiecie dawac

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-28 22:51:58

hahhaa ostatni podpunkt mnie rozsmieszyl. Jakby faceci jeździli tak jak kobiety to nie mielibysmy satysfakcji z jezdzenia i caly czas bysmy sie spozniali ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-26 20:39:29

A ja uwielbiam to, że mój facet rzuca mną jak piórkiem mimo, że waże ponad 60 kg, przy nim czuje się mała, bezpieczna :) I jest mi z tym świetnie mimo że w szkole kolegowałam się z chłopakami, grałam z nimi z piłkę i czasem chodziliśmy chować się za strażą pożarną żeby potajemnie palić papierosy :P Ale to były czasy, byliśmy w gimnazjum i byliśmy kumplami, teraz się wszystko pozmieniało, zamiast grania w piłki jest seks... Wracając do tematu - za to ja jestem silniejsza psychicznie i lepiej sobie radzę ze stresem. Co do kobiet za kółkiem nie zgodzę się... Jeżdżę codziennie i czasem szlag mnie trafia na drodze.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 22:40:07

oczywiście kobiety są silniejsze fizycznie i psychicznie, bo rodzą dzieci, faceci by sobie z tym nie poradzili.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 21:42:18

hyh zależy od jednostki są słabe kobiety i te które nie dają w kasze dmuchac ale i sa moacho i prawdziwi ciule. a ile jest typów pomiędzy .... ten artykuł próbuje szufladkowac i to mu sie nie udaje to nie jest cała prawda wyrywek rzeczywistości jedynie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 21:01:20

po przeczytaniu 1 i 2 poczułam sie facetem.. ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 19:12:41

straszne to zdjecie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 16:08:34

wg tego artykułu jestem facetem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 17:58:44

ja również ^^

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 15:13:22

Szczerze ja nigdy nie mialam, wielokrotnego orgazmu i nie wierze, ze to istnieje. jezeli mam sie porownac do mojego faceta to on nie lubi alkoholu i papierosow, ja chetnie pije i lubie palic (moze nie duzpo, ok 3 papierosow na dzien), reszta... tez nie czuje sie w tym dobra

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 14:53:41

sprzeczac sie mozna ale co kto lubi. Kazdy jest inny po prostu. dziewczyny zyja dluzej bo faceci dbaja o nie ni epozwalaja pic za duzo, dzwigac i odrzywiaja sie dobrze bo pracujemy na to :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-24 14:55:43

Bo wykorzystujecie facetów... A większość jak te łosie na to lecą.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz