Erotyczne koszulki dla niej i dla niego!

09 Kwietnia 2010

Bardzo odważne, kontrowersyjne seks-koszulki to hit prosto zza Oceanu. W sam raz dla wszystkich, którzy nie grzeszą własnymi walorami, a koniecznie chcieliby się czymś pochwalić.

erotyczne koszulki
>

Bardzo odważne, kontrowersyjne seks-koszulki to hit prosto zza Oceanu. W sam raz dla wszystkich, którzy nie grzeszą własnymi walorami, a koniecznie chcieliby się czymś pochwalić.

Pierwsza propozycja przeznaczona jest dla pań, które nie narzekają na zbytnie wypełnienie stanika. Być może to propozycja zbyt dosłowna, ale jesteśmy przekonani, że wzbudzi zachwyt mężczyzn. Jędrny biust, wcięcie w talii i całkiem ładny kostium. Bez operacji, ćwiczeń i innych zabiegów upiększających. Włóż na siebie... piękne ciało! 

Drugi projekt skierowany jest do mężczyzn, którzy mają problem z zaakcentowaniem własnej męskości. My jednak nie jesteśmy pewne, czy chciałybyśmy w czymś takim zobaczyć swojego faceta…

Źródło: Hanter.pl

Zobacz także:

Spodnie z penisem – hit z wybiegu!

Czy chciałybyście zobaczyć w czymś TAKIM swojego faceta?!

Torebka z ukrzyżowanym Jezusem – hit czy kit?

Świąteczny akcent w modzie, sposób na zyskanie medialnego zainteresowania.

 

Strony

Komentarze (108)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Zenon
(Ocena: 5)
2014-06-10 21:34:00

re: Erotyczne koszulki dla niej i dla niego!

dajcie namiar na tego kto sprzedaje te koszulki :P z góry dzięki. I na miasto B)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-09 15:41:54

fsad

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 22:34:24

laska by miala imponującego-nic wiecej;d

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 22:29:39

orejra-biust by wyglądał na nieco ochlapnięty;d- niech juz lepiej sie zajmą problemem zaakcentowania własnej męskosci

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-12 19:59:43

nie ma to jak 'kopiować' artykuły z innych portali ^ gratulacje ;-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-12 14:25:47

haha xd. niezłe koszuleczki ;P. ta pierwsza z tego zdjęcia bez bk, wygląda jakby to było jej ciało xD.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-12 13:47:47

nie ma takiego bicia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-10 18:12:32

hahaha ta koszulka dla niego boska hahaha ;d;d

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-10 22:26:16

też tak uważam jaja xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-10 17:27:29

jakiś krzywy ten kutek;P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-10 14:41:38

Męskie koszulki są świetne :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz