Co mówią o nim jego dłonie?

18 Lipca 2012

Z rąk mężczyzny można czytać jak z otwartej księgi!

Dłonie

Właśnie poznałaś fajnego faceta? Wiadomo, że na początku znajomości toczy się między Wami swoista gra pozorów. Chcecie dowiedzieć się o sobie jak najwięcej, jednocześnie nie ujawniając całej prawdy o własnej osobowości. W jaki więc sposób, już na tym etapie, poznać, że to ten Jedyny?

To proste... Wystarczy, że dokładnie przyjrzysz się dłoniom ukochanego. Z rąk mężczyzny można czytać jak z otwartej księgi!

Długie palce kontra pulchne serdelki

Twój facet posiada dosyć niewielkie, pulchne dłonie? To znak, że trafiłaś na bardzo żywiołowego mężczyznę. Tacy panowie aż kipią testosteronem. Są bardzo pewni siebie, świadomi własnej siły. W łóżku poszukują naprawdę mocnych wrażeń. Uwielbiają długi, namiętny seks do białego rana. Jeżeli zakochają się, to na zabój. O wybrankę serca będą walczyć, jak o najcenniejsze trofeum, a swoją miłość prędzej okażą poprzez żarliwą scenę zazdrości niż zaskakujący romantyczny gest.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (39)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

ggggggggggggggggggg
(Ocena: 5)
2013-03-14 15:08:51

re: Co mówią o nim jego dłonie?

bzdury wyssane z palca

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-28 00:55:55

super, tym bd sie kierowac szukajac meza hahahahahahhaha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-19 18:32:26

Fajne. Bardzo mi to pomogło. Teraz wiem po czym poznać jaki jest mężczyzna :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 22:09:47

w przypadku mojego bylego chlopaka, rzeczywiscie cos w tym jest - mial duze ladne dlonie i caly opis czlowieka o takich dloniach pasuje do niego w 100%....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 21:28:52

jak większość z Was, nie zgodze sie z tym artykułem. Gdyby wszytsko było takie proste to wszystkie wybierałybyśmy sobie facetów patrząc na ich dłonie czy usta,bez szansy na szukanie tego jedynego poznając Go od początku,czasami przez wiele lat, tym samym tracąc okazje na wspaniałe chwile :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-19 00:21:46

oj... a wiesz co to dystans? trzeba go miec uwzgkledniajac takie opisy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-19 11:02:52

dystans dystansem, ale może jednak warto spoglądac na zycie z lekkim przymrużeniem oka i nie traktowac go śmiertelnie poważnie. życiem trzeba sie cieszyć,nie zawsze trzeba trzymac do wszystkiego dystans, zwłaszcza w tak nie znaczących sprawach jak artykuł na portalu internetowym, który powiedzmy sobie szczerze nie wnosi zbyt wiele do życia Czytelniczek :) Pozdrawiam!:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 21:13:18

nie zgadza się , w moim wypadku , bo było za każdym razem odwrotnie , ale to nie ma reguły (:

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 16:21:27

fuuu serdelki sa okropne

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 14:58:20

zgadza sie z ex i obencym

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 14:34:40

nic się nie zgadza. ani z ex ani z obecnm..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 13:02:47

u mnie większość się zgadza

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz