5 typów byłych kobiet

18 Września 2012

Sprawdź, czy powinnaś obawiać się eks partnerek swojego faceta!

Była dziewczyna

Podobno „stara miłość nie rdzewieje”, a przecież trudno budować silny, dojrzały związek, kiedy koło twojego mężczyzny kręci się jego eks.

Nie oszukujmy się - była dziewczyna twojego obecnego faceta może napsuć ci sporo krwi. Zwłaszcza, jeśli jest ona jednym z niżej opisanych typów…

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (30)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-26 19:48:37

re: 5 typów byłych kobiet

Była mojego faceta łączy w sobie wszystkie 5 typów i próbuje wrócić do niego. A on nie widzi w tym problemu. Szok.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-10-03 22:30:07

Tutaj wpisz treść komentarza do 5 typów byłych kobiet...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-22 15:54:59

Poczułam się trochę niefajnie, czytając o pierwszej, bo sama jestem najlepszą przyjaciółką mojego ex. Co prawda, nie wysyłam mu życzeń na Dzień Chłopaka lub Walentynki, ale jesteśmy ze sobą blisko już szesnaście lat. Nie wyobrażam sobie zerwania z nim tej więzi, bo jakaś zazdrosna zdzira chce się mnie pozbyć. Sama również nigdy nie pozwoliłabym mojemu facetowi zniszczyć takiej przyjaźni (swoją drogą, mój obecny chłopak dobrze dogaduje się z moim ex :) lubią się i czasem nawet sami gdzieś wychodzą).

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-21 11:59:42

z perfidną konfidentką miałam do czynienia niestety przez cały okres trwania związku (półtora roku) w końcu się od niej i od niego uwolniłam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-20 13:22:38

najgorsza chyba 1 poważna dziewczyna..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-19 14:23:17

Haha :) a ja wspolczuje dziewczynom, ktore twierdza ze maja problemy z eks chlopaka. Sorry alenw tej sytuacji problem nie tkwi w niej, tylko w Was. Jesli jestes pewna uczuc swojego chlopaka i mu ufasz, to o jakch problemach moze byc mowa? jak ma zdradzic, to moze to zrobic z pierwsza lepsza. a jak nie, to z zadna, tym bardziej byla- z ktora przeciez z jakiegos powodu juz nie jest :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-19 11:52:08

To znaczy, że jeżeli z jakiś powodów się rozstaliśmy to znaczy , że ma być dla mnie obcą osobą? Bez sensu. Jeżeli facet nie chce mojej obecności czy przyjaźni to ok, ale co złego w tym że od czasu do czasu zapytam jak leci na studiach/w pracy czy złożę mu życzenia urodzinowe? Skoro się rozstaliśmy to na cholere miałąbym rozbijać jego nowy związek?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-18 13:48:20

na szczescie moj chlopak nie ma przyjaciolki a przede mna mial tylko jedna partnerke. ona go zostawila wiec nawet nie zamierza wracac, wiem, ze ma chlopaka . nie jestem o nia zazdrosna , bo to dosyc zaniedbana kobieta, nie dba o siebie co innego gdyby byla atrakcyjna. ja mam kolege hmm przyjaciela , wszystko na zasadzie kumplowania sie , zadnych flirtow choc wiem, ze chcial byc ze mna, nie wyszlo nam i teraz mowi, ze wie, ze jest za pozno bo ja mam kogos , szanuje to. moj chlopak o nim nie wie , bo nie zaakceptowal by przyjaciela, uwaza, ze pomiedzy kobieta, a mezczyzna przyjazn nie istnieje. jest w bledzie, ale nie mowie mu tego , bo po co ma sie niepotrzebnie meczyc i zadreczac.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-18 19:03:54

Ja bym wolała żeby byłe kobiety mojego faceta były zadbane i atrakcyjne ... Inaczej bym uważała, że nie ma gustu i bym się brzydziła nim trochę;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-18 12:38:42

mam męża od trzech miesięcy :) piszę z jednym ze swoich byłych, ale mieszka bardzo daleko, więc może dlatego mój mąż prawie nie jest zazdrosny, a piszę z nim dlatego, że jest sympatyczny i traktuję go po prostu jak kolegę - on ma dziewczynę, więc nie ma obaw ;) ale nigdy nie wysyłamy sobie żadnych buziaczków, ani nie narzekamy na swoje drugie połówki, nie flirtujemy. wg mnie to jest ok.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-18 12:15:52

miałam problemy z byłą mojego faceta, dodawała jego zdjęcia na swoje konta na portalach, pisała do niego, komentowała zdjęcia, nawet te ze mną. Napisałam jej wiadomość, w której dałam jej do zrozumienia, że razem z moim chłopakiem życzymy jej dużo szczęscia, że mamy nadzieje, ze sobie kogoś znajdzie, mimo, że tak nie było. Dałam jej do zrozumienia, że moj chłopak nie kryje nic przede mną, ze o niej rozmawiamy i jestesmy ku niej zyczliwi, zrozumiała, przeprosiła mnie i od tamtej pory słuch po niej zaginął. Dziewczyny, wszystko na spokojnie da się wytłumaczyć, a nie grożeniem, czy bójką(na co miałam niemałą ochotę), Pozdrawiam & życzę zero problemów z eks!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz