5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

15 Listopada 2015

Po przeczytaniu tego tekstu już nie będziesz dla siebie taka surowa!

Candice

Gdybyśmy zapytały teraz którąkolwiek z was: „Czy jesteś w 100% zadowolona ze swojego wyglądu?”, odpowiedź zapewne brzmiałaby „nie”. Kompleksy to coś, co odróżnia nas od mężczyzn. Oni uwielbiają siebie, nawet jeśli mają kilka centymetrów w pasie za dużo, łysieją, czy mają krzywe zęby.

Może właśnie dlatego tak bezkrytycznie patrzą również na kobiety, na których im zależy? Prawda jest bowiem taka, że te części ciała, których my najbardziej w sobie nienawidzimy, oni wręcz ubóstwiają.

O czym mowa? Przekonajcie się!

Strony

Komentarze (14)
ocena
4.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-21 16:35:52

re: 5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

Napisz komentarz...Sprzedam zestaw wczesnoporonny z Women On Web. Zestaw składa sie z 1 tab Mifepristonu+ 12 tab Misoprostolu. Cena to 390zł, mozliwa jest wysylka kurierska lub poczta polska lub odbior osobisty! Moj numer to 66314trzy828. Polecam!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kalistee
(Ocena: 5)
2015-11-15 20:22:44

re: 5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

nigdy nie będzie tak że będziemy podobać się wszystkim facetom, i że każdy uzna nas za brzydule, nie ma brzydkich kobiet, niektóre nie trafiły po prostu na tego odpowiedniego :] i tyle

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-22 21:20:05

Kiedyś usłysząłam, że "nie ma brzydkich ludzi, są tylko biedni" xd

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 19:28:27

re: 5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

tylko bez hejtu, ale :D mam proste długie nogi, moze nie najszczuplejsze, ale nie grube. mam 175 cm, noszę rozmiar 36. płaski brzuch, biust 70D, czyli w sam raz. fajny tyłek, wystajacy i jedrny. Twarz oceniam jako ładną, słyszę dużo komplementów. i przy takim połączeniu faceci po prostu boja się podejść :D nie raz widze jak sie uśmiechają, ale są strasznie speszeni. wiec kto to wie o co im chodzi...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-16 00:26:30

To Ty do jakiegoś podejdź. ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 15:04:19

re: 5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

Tak, już to widzę. Wystarczy, że zasłyszę czasem, jak krytycznie o ładnych dziewczynach wypowiadają się znajomi kolesie. Nie wspominając, że im dużo więcej brakuje do ideału;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-11-15 11:53:16

re: 5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

Taaa... Jestem szczupła, proporcjonalna, a od dwóch swoich ex słyszałam krytykę tylko, cycków, brzucha, wzrostu, małego palca u ręki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 18:26:34

Nie wszyscy faceci zasługują na dziewczyne..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 01:51:25

re: 5 rzeczy, które facet kocha w Twoim ciele (a Ty masz na ich punkcie kompleksy)

haha mam krzywe,grube nogi,gruby brzuch,cycki po przejsciach,no moze wagina jest ok,bo nieużywana :D kochajcie mnie chłopaki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 10:40:08

ahaha poprawiłaś mi dziś humor

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 11:25:06

jakie to są cycki po przejściach? xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 12:12:07

pomyslalabym ze po ciąży, ale skoro wgina nie używana .... hahha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
k
(Ocena: 5)
2015-11-15 12:34:46

może źle dobrane staniki.. :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-15 18:03:29

albo diety, które też nie wpływają korzystnie na biust

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz