16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

06 Maja 2015

Co działa na mężczyzn? Nigdy byś na to nie wpadła!

couple love

Być może seksapil kojarzy ci się z krótką spódniczką i nogami do nieba. Albo ze zgrabną ratowniczką ze „Słonecznego patrolu”, która biegnie po plaży, a jej biust zmysłowo faluje w górę i w dół. Mężczyźni jednak postrzegają seksapil zupełnie inaczej. Zdziwisz się, które nasze zachowania, gesty i elementy wyglądu naprawdę ich kręcą.

Gotowa, by poznać tę nietuzinkową listę? Startujemy!

Włosy związane w kucyk

- Uwielbiam, kiedy dziewczyna czesze się w ten sposób. Wygląda wtedy słodko i niewinnie – zdradza Bartosz.

Piegi

- Kocham piegowate dziewczyny! Nie rozumiem, czemu większość z nich tych piegów się wstydzi i zakrywa je makijażem. One są niesamowicie pociągające – twierdzi Kuba.

Strony

Komentarze (23)
ocena
3.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Facet, który wpadł na ten szajs
(Ocena: 1)
2015-05-08 11:01:47

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Nie wiem, czy to pierwszy taki artykuł, czy jest ich więcej. Prawda jest taka, że te wypowiedzi są dalekie od prawdziwego stanu rzeczy, a szczególnie barwa tego języka. Każdy ma inne upodobania, czy wręcz fetysze, racja. Ale sygnał dla kobiet - jeśli kierujecie się tym portalem, kiepsko widze Wasze związki z facetami. My lubimy szczerość przede wszystkim, nie lubimy zgadywać ciągle. Ja lubię jak moja Ukochana mówi mi wprost, że co czuje, czego potrzebuje, pewne aspekty też rozumiemy, o ile patrzymy na Was z uczuciem i zainteresowaniem. Ale takie bzdury które tu wypisuja to aż szkoda słów, bo musiałbym nieźle nabluzgać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kobieta, która czytała to "coś"
(Ocena: 1)
2015-05-11 16:30:16

Jest ich tu wiecej. I zgadzam sie z kadym slowem w twoim komentarzu ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-05-07 16:18:01

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

A jak można "zrobić piegi"? To pytanie do autora aktykułu...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-07 15:08:42

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Mi kopedzy mowia; boze ty tez nosisz te ohydne spodnie...chodzi tu o spodnie z wysokim stanem , a nosze tylko takie i je uwielbiam...wydaje mi sie ze. To pokolenie kolo 1990 roku przyzyczailo sie do biodrowek...pamietam jak mialam 15 lat i tylko takie spodnie sie nosilo, ale moda wrocila na wysoki stan z czego sie ogromnie ciesze :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-05-07 14:19:24

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Nie znam ani jednego faceta, który użyłby określenia "z podwyższonym stanem". Oni często nawet do końca nie wiedzą, co to znaczy. Serio, Pa.pi.lo.cie, fingując męskie wypowiedzi staraj się trochę bardziej, albo nie zatrudniaj gejów ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-06 20:47:08

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Dobrze, ze mam piegi. Czas na prawko hihi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-06 17:00:55

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Rzeczy które kobieta robi od niechcenia: zadbane stopy, piegi, linia ciała... Skąd ten tytuł artykułu?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-06 16:27:55

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Każdy facet na którego kiedyś się złościłam, nawet szef! mówili mi np " Olka jak ty seksownie wyglądasz jak się wściekasz" albo" te twoje wściekłe oczy są genialne " :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-06 15:39:21

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

Ręce opadają.. artykuł głupszy od paczki gwoździ. Do tego kobiety w części potraktowane w sposób przedmiotowy - jak to często w tego typu portalach bywa - MEGA pouczające.. naprawdę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-06 14:48:06

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

wszystko skopiowane z buzzfeedu. Plagiat jak jasna cholera. PLAGIAT PLAGIAT PLAGIAT PLAGIAT PLAGIAT

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-05-06 14:46:39

re: 16 rzeczy, które kobiety robią od niechcenia, a facetom wydaje się to niesamowicie seksowne!

wszystko skopiowane z buzzfeedu. Plagiat jak jasna cholera. PLAGIAT PLAGIAT PLAGIAT PLAGIAT PLAGIAT

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz