10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

20 Lutego 2013

Z takim mężczyzną chciałaby być każda z nas!

mr perfect

Większość kobiet ma w swojej głowie listę cech, którymi powinien charakteryzować się ich książę z bajki. I choć często rzeczywistość boleśnie weryfikuje takie mrzonki, warto mieć je na uwadze. Dzięki nim możemy sobie bowiem uświadomić, jak daleki - lub jak bliski - ideału jest mężczyzna, z którym właśnie zaczynamy się spotykać.

Jaki powinien być zatem Mr Perfect?

Punktualny

Facet, który nigdy nie spóźnia się na randki, daje kobiecie wyraźny sygnał, że szanuje nie tylko ją, ale również jej czas. Dobrze świadczy o nim również fakt, że odpisuje na SMS-y ukochanej niemal natychmiast, a nie dopiero po kilku godzinach.

Nie może wstydzić się swojej partnerki

Mężczyzna, który bez zbędnego wymigiwania się przedstawia dziewczynę rodzicom oraz znajomym, bez wątpienia zbliża się do ideału.

Strony

Komentarze (98)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Fasia
(Ocena: 5)
2015-05-06 09:25:45

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

fajny artykuł - dużo o tym jak znaleźć partnera też tutaj jakoszczedzacjakzarabiac

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Tora
(Ocena: 5)
2014-11-19 23:42:01

Mr Perfect

uuuaa ;d jakie to mile ze poznalam ideal ;d co prawda to dopiero poczatek w sumie i juz jakies tam wady czy roznice sie wylaniaja, ale jak patrze na te cechy to tylko wspieraja mnie w decyzji, ze facet naprawde jest dla mnie , pomimo iz nie jest brunetem o ciemnych oczach.. ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ona
(Ocena: 5)
2013-02-28 17:09:53

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

Mam ideała.... :)))))))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kasia
(Ocena: 5)
2013-02-26 23:14:14

umie gilac

umie gilac :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-22 11:06:23

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

Mojemu brakuje tylko punktualności i natychmiastowego odpowiadania na SMS. :D ale to przecież nie zmienia tego że go kocham

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-22 20:19:43

no i tego że on cie wykorzystuje bo wie o tym, że ci na nim zależy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-23 16:19:39

mój tak samo, 30 min zanim odpisze na głupiego smsa i ta punktuakność;/ mamy podobnych chłopaków; D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kasia
(Ocena: 5)
2013-02-21 22:02:47

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

Nie no fajnie zredagowany tytuł... Najpierw pytanie kim jest a potem czy w ogóle istnieje. Jakaś porażka! A tak poza tym to facet idealny NIE ISTNIEJE!!! I w końcu zdajcie sobie z tego sprawę!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 15:13:33

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

mój facet jest nawet za idealny co mnie czasami wkurza;) on nawet więcej jest niż na tej liście, dla niego liczy się tylko moje zdanie, chce robic tylko to co ja bo jestem dla niego aż tak ważna, uwielbia moją rodzinę i najchętniej wydawał by na mnie wszystkie pieniądze, ogólnie musze go hamować bardzo często, ale jest cudnownym wrażliwym i co najlepsze dojrzałym facetem. poszczęściło mi się:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Asia
(Ocena: 5)
2013-02-21 14:15:39

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

9/10 :) ta jedna wada to jego kompletny brak punktualności i to, że zanim mi odpisze na smsa może minąć nawet 30 minut mimo, że wie iż mam mu za chwile odpisać ; ) ah i mam pytanie, czy to, że on woli nie zmieniać statusu związku na fb o czymś świadczy? wiem facebook nie jest najważniejszy i mi zresztą też na tym wg nie zależy, ale tak się tylko zastanawiam heh :) odpisał mi, że ważne, że mamy siebie w sercach a nie na fb, czy coś takiego ;*

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 19:39:39

wstydzi się Ciebie po prostu, tanim tekstem Cię kupił

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 21:05:08

Też tak uważam. Może nie tyle wstydzi, co coś ukrywa ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 23:41:17

oj tam, oj tam...znam wiele swietnych par, ktore nie oglaszaja tego na fb. troche prywatnosci, ludziska!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Asia
(Ocena: 5)
2013-02-23 16:18:38

Wstydzi? Hm to troche dziwne bo poznałam już jego całą rodzine, nie raz zabrał mnie już do swoich kumpli itp.. zresztą chodzimy do tego samego liceum :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 14:07:59

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

Jestem z moim chłopakiem od 3 lat, mamy po 19, więc jesteśmy dość młodzi. Szczerze powiem, spełnia warunki napisane na tej stronie mimo to uważam, że nikt nie może być idealny i on też nie jest. Kocham go bardzo i nie zamieniłabym go na innego , owszem jest zabawny, słowny, zawsze stoi po mojej stronie i ufa mi tak bardzo, że ja sama bym sobie na tyle nie zaufała, serio. Jest w nim jednak taka cecha, która czasem doprowadza mnie do szału, część z Was uzna pewnie ,że to co robi jest miłe i kochane, ale cóż. Jak wspominałam, jesteśmy razem trzy lata, okres zakochania i fascynacji drugą osobą już dawno powinien minąć. Wiadomo, że mi na nim zależy, ale kocham go już dużo spokojniej, monotonniej.Jemu nie przeszło , obojętnie czy spędzamy ze sobą 2,3 h w ciągu dnia czy cały dzień, czy jakiś 2 tyg wyjazd, 24 h na dobę jest "ja cię tak bardzo kocham ,jesteś taka wspaniała, cudowna, seksowna, mądra (dodajcie wszystkie możliwe epitety" i to jest z jego strony bardzo kochane. Tylko czasem mam wrażenie, ze mi od tego odbija, on się mną zachwyca jak małym szczeniaczkiem. Były liczne rozmowy na ten temat, czy nie mógłby mi okazywać miłości w trochę mniej natrętny sposób, ale niezbyt mu wychodzi ograniczanie tego zachowania, wiem, że się stara, ale chyba jest to po prostu wpisane już razem z nim w komplecie w nasz związek.Co o tym myślicie? Wkurzałoby to Was? Nie zrozumcie mnie źle, słyszeć te rzeczy jest bardzo, bardzo fajnie, ale moim zdaniem za często to też przesada.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-02-21 21:07:12

Dziewczyno, dziękuj Bogu za takiego faceta ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
asia
(Ocena: 5)
2013-02-22 20:51:20

nie dziwię się, mnie tez doprowadziłoby to do szału

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
natella
(Ocena: 5)
2013-02-21 12:10:32

re: 10 cech idealnego faceta: Kim jest Mr Perfect (i czy istnieje)?

moj maz jest idealnym mezczyzna, kazdej kobiecie takiego meza zycze :) Nie pisze tego, bo to moj maz. Malo juz takich na swiecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz