Domowe sposoby na płodność

09 Lipca 2008

Masz problem z zajściem w ciążę, mimo że lekarz nie stwierdził nieprawidłowości w funkcjonowaniu organizmu twojego i twojego partnera? Może warto sięgnąć po naturalne metody zwiększenia płodności?

Domowe sposoby na płodność

Od dawna staracie się o dziecko, a wciąż nie możesz oznajmić partnerowi tej radosnej nowiny? Lekarz twierdzi, że wszystko jest w porządku, ale ty wiesz, że nie jest, bo ciągle nie jesteś mamą. Może więc warto posłuchać Matki Natury i sięgnąć po domowe sposoby na zwiększenie płodności:

  1. Podczas stosunku nie używajcie żadnych nawilżaczy, ponieważ mogą one niszczyć plemniki.
  2. Wybierzcie pozycję najbardziej sprzyjającą głębokiej penetracji - połóż się na plecach, a nogami opleć tułów partnera. Dzięki temu plemniki szybciej dotrą do twoich jajowodów, w których czeka już komórka jajowa.
  3. Po seksie połóż się na kilka minut z uniesionymi do góry nogami. Ułatwi to ślamazarnym plemnikom znalezienie twojej komórki jajowej ;).
  4. Karm przyszłego tatusia cytrusami i rybami, które nadają plemnikom wigoru. Są one źródłem cynku, który zwiększa ilość produkowanej spermy.
  5. Stres jest wrogiem płodności, więc znajdujcie zawsze czas na jego odreagowanie. Może zaczniecie wspólnie chodzić na basen?

A przez te trudne chwile pomoże ci przebrnąć zabawna książka „Emma pragnie dziecka” Sinead Moriarty, w której przeczytasz o perypetiach i zabiegach głównej bohaterki, starającej się o poczęcie potomstwa. Na pewno dostrzeżesz w jej i swoich losach wiele podobieństw, które dodadzą ci otuchy oraz pozwolą spojrzeć na łóżkowe wygibasy z humorem i uśmiechem.

Strony

Komentarze (22)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-15 23:18:10

re: Domowe sposoby na płodność

Staralismy się z mężem od roku zajść w ciążę. Niesttey, praca, stres nie pomagały nam. Zasięgnelismy porady u specjalisty ale on też nic nie znalazł i zalecił męzowi łykanie ManForte - leku dla mężczyzn na poprawę jakosci spery. Po drugim opakowaniu zaszłam w ciążę. Myślę, że na efekt złożyło sie kilka innych też elementów ale myślę, że każda z nas dba o siebie, a zapominamy o swoich partnerach. ManForte już kupuję regularnie dla męża. Polecam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-30 14:04:24

ale prymitywy za niedługo jak wam napisza że płodność można wyleczyć żrac trawke to pewnie też polecicie na łake żeby ja jeść- ale wy jesteście podatne na te artykuły... bezpłodność sie leczy lekami a to że sie udało to przypadek i tyle

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-07-05 21:08:18

metoda sprawdzona i dziala zwlaszcza ta pupa do gory :)... niestety ciaza stracona ale probujemy jeszcze raz ta sama metoda.. pozdrawiam wszystkie starajace sie i powodzenia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-19 20:55:00

podpunkt najwazniejszy nr 6 piep...yc sie caly czas ,5 jest wazny ale po basenie moze sie nie chciec nawet tylkiem ruszyc ,wazna sprawa jest tez poczucie sie atrakcyjna -jakis flirt ,wzbudznie zazdrosci w mezu potworna awantura i spontan potem,no bo jak sie tyle czasu jest razem to o spontan ciezko.Wrzuccie na luz i jazda

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-17 12:20:00

A jak wogole namowić partnera na dziecko po staracie pierwszego? minęło już ponad 8 lat a on ciagle mowi ze jeszcze nie jest gotowy a ja czuje jak moj zegar tyka wciąż do przodu. ja czuje sie gotowa na dziecko i chce je mieć a jak namowić mojego faceta? Zrobić sobie z nim ziecko bez jego świadomosci? Hmmmm...... a może poszukać innego faceta ;p hihihi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-16 02:11:00

to za kilkanaście lat :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-12 00:55:00

tak to działa!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-12 00:36:00

tak to prawda..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-11 19:48:00

ja po seksie zawsze stosowałam punkt 3 i urodziłam bliźniaczą parkę (Bognę i Huberta) ale nie sądzę że tylko dzieki metodzie opisanej w punkcie 3-cim, uważam że liczy równiez sie nastrój. powodzenia przyszłe mamy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-11 16:06:00

wtf . ? ;|

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz